فوتبال ایران

7037
حضور سیلوا در هاله ای از ابهام

حضور سیلوا در هاله ای از ابهام

سیلوا به دلیل کشیدگی همسترینگ پای خود قادر به حضور در بازی قبلی استقلال نبود و همچنان شرایط این بازیکن در هاله‌ای از ابهام قراردارد ، اما نکونام این روزها پیگیر وضعیت جسمانی سیلوا است و از پزشکان تیم خواسته هر چه زودتر مدافع برزیلی استقلال را به بازی‌ها برساند.

به گزارش ایران ورزشی ؛ سیلوا به دلیل کشیدگی همسترینگ پای خود قادر به حضور در بازی قبلی استقلال نبود و همچنان شرایط این بازیکن در هالهای از ابهام قراردارد ، اما نکونام این روزها پیگیر وضعیت جسمانی سیلوا است و از پزشکان تیم خواسته هر چه زودتر مدافع برزیلی استقلال را به بازی‌ها برساند.

سیلوا در نیم فصل اول کنار تیم نبود اما از نیم فصل دوم به تیم استقلال اضافه شد. این مدافع برزیلی از نظر فنی کیفیت بالایی دارد و قطعا حضور او در بازی استقلال می‌تواند باعث دلگرمی نکونام شود. هر چقدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم بازیها سخت تر و اهمیت‌شان بیشتر می‌شود و در چنین شرایطی ارزش وجودی بازیکنی نظیر سیلوا خودش را نشان خواهد داد.

البته تا به اینجای کار معلوم نیست این مدافع به بازی استقلال می‌رسد یا نه. باید منتظر ماند و دید نظر نهایی پزشکان استقلال در این خصوص چیست.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران