فوتبال ایران

7043
بدهی جدید خارجی روی دست استقلال؟

خطیر رفت اما با یک علامت سوال بزرگ

بدهی جدید خارجی روی دست استقلال؟

علی خطیر در شرایطی از مدیریت استقلال کنار رفت که یک پرونده مجهول در دوره مدیریت او باقی مانده است!

به گزارش ایران ورزشی؛ بالاخره داستان علی خطیر و استقلال با اینکه پایین خوشی نداشت اما به سررسید؛ خطیر در طول دوران حضورش در استقلال، ماجراهای زیادی را پشت سر گذاشت و با اینکه دورۀ مدیریتش حتی به یک‌فصل کامل هم نرسید، در همین مدت کوتاه هم یک مثنوی «هفتاد من ماجرا» خلق کرد!

یکی از ماجرا های جنجالی دوران خطیر در استقلال، احداث ورزشگاه اختصاصی بود؛ حدود شش ماه قبل علی خطیر مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، در حضور نمایندگان چند شرکت خارجی که همراه با استقلال یک کنسرسیوم را تشکیل می‌دادند ، مدعی احداث ورزشگاه اختصاصی استقلال شد. استادیوم مجهزی که بر اساس ادعای مدیران باشگاه استقلال، قرار بود روند ساخت آن از اواخر فروردین ماه امسال آغاز شود. باشگاه استقلال آن زمان در شرایطی اقدام به امضای تفاهم‌نامه ساخت ورزشگاه کرد که وزارت ورزش و جوانان مجوزی صادر نکرده و مخالف این کار بود و همین مخالفت باعث شد تا این طرح فقط در حد یک کلنگ زنی و امضای تفاهم باقی بماند.

حال سوال اصلی این است که چرا مفاد این قرار داد در سامانه کدال  مربوط  بهباشگاه استقلال منتشر نشد و اینکه سرنوشت سرمایه گذار خارجی در این طرح چه می شود ؟!

از طرفی نکته تاریک احتمالی که استقلال را تهدید می کند، بند ضرر و زیانی درج شد در این قرارداد پر ابهام است، حال که خطیر هم از استقلال رفته، کسی نمی داند سرنوشت این استادیوم اختصاصی و سرمایه گذاران خارجی این طرح چه می شود؟
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران