فوتبال ایران

7062
وطنخواه:بعضی از مسائل بی‌ارزش و سخیف جایی در این مکتب ندارد

مایه تأسف است، سپاهان و پرسپولیس متعلق به مکتب شاهین هستند

وطنخواه:بعضی از مسائل بی‌ارزش و سخیف جایی در این مکتب ندارد

پیشکسوت پرسپولیس پاسخگویی به هوادار را در شان خودش نمی داند و معتقد است اگر یک مدیر یا پیشکسوت سپاهان صحبتی در رابطه با اتفاق رخ داده در بازی سپاهان مقابل پرسپولیس داشتند حتما ایشان در مقام پاسخگویی بر می آمدند .

ناصر قراگزلو /رضا وطنخواه بازیکن اسبق پرسپولیس در رابطه با تساوی مقابل سپاهان گفت: پرسپولیس باید مقابل سپاهان برنده می‌شد و سه امتیاز بازی خانگی را در شرایط حساسی که تیم رقیبش هم متوقف شده بود از آن خود می‌کرد اما این فرصت از دست رفت. با این حال من معتقدم پرسپولیس بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی به لحاظ فنی دارد و با شخصیت قهرمانی که در نزد پرسپولیس وجود دارد سرخپوشان در نهایت قهرمان خواهند شد و در پنج هفته باقیمانده به گونه‌ای نتیجه می‌گیرند که قهرمانی را از آن تیم خودشان خواهند ساخت.
پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با بی‌احترامی صورت‌گرفته به بانوان پرسپولیسی از سوی یک هوادار سپاهان تأکید کرد: برای همه مردم کشورم احترام خاصی قائل بوده و هستم اما در شأن خودم نمی‌بینم که بخواهم جواب یک هوادار را بدهم چه بسا که اگر یک پیشکسوت و یا مدیر تیم سپاهان در خصوص اتفاق اخیر صحبت می‌کردند حتماً پاسخ آن را می‌دادم و جملات لازم را بر زبان می‌آوردم.
وطنخواه با ابراز تأسف از اتفاق رخ داده خاطر نشان ساخت: هر دو تیم پرسپولیس و سپاهان ریشه‌شان از شاهین است، جایی که احترام و ادب حرف اول و آخر ان مکتب بوده و هست و بزرگانی مانند کاشانی، کلانی و بهزادی و بسیاری از بازیکنان بزرگ و شاخص دیگر از آنجا خودشان را در فوتبال ایران مطرح ساختند به همین دلیل فکر می‌کنم پرداختن به بعضی از مسائل بی‌ارزش و سخیف جایی در این مکتب ندارد.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران