فوتبال ایران

7069
یک رکورد خوب پرسپولیس فدای دو آمار منفی!

بازی با سپاهان باز هم یک بازی خاص بود

یک رکورد خوب پرسپولیس فدای دو آمار منفی!

پرسپولیس دوباره گل نخورد اما در بازی خانگی اش گل نزد و برنده نشد.

به گزارش ایران ورزشی  بازی پرسپولیس مقابل سپاهان با تمام حواشی خود که بر متنش غالب بود بدون گل به پایان رسید تا از نظر  امتیازی  دستاورد خاصی برای دو تیم نداشته باشد. با این وجود این بازی برای پرسپولیس دو آمار منفی و یک آمار مثبت داشت.
پرسپولیس تا قبل از این مسابقه در تمام بازی‌های خانگی خود در لیگ برتر مقابل میهمانان خود حداقل موفق به زدن یک گل شده بود اما در این بازی ناکام ماند و این رکورد خراب شد.
همچنین با توقف در این بازی روند برد‌های خانگی آنها نیز پاره شد تا شاگردان اوسمار در کسب هفتمین برد متوالی خانگی خود ناکام بمانند. قبل از این پرسپولیس تنها تیمی بود که در تمام بازی‌های خانگی خود گل زده بود. شاگردان اوسمار پیش از بازی با سپاهان در ۱۲ دیداری که میزبان بوده‌اند ۱۹ بار موفق به گلزنی شده‌ بودند و دروازه تمام حریفانشان را با حداقل یک گل باز کرده بودند.
در سوی مقابل پرسپولیس با بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل سپاهان، به رکورد ۶ کلین‌شیت متوالی در این فصل رسید تا همچنان با ۱۳ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار داشته باشد.
البته تساوی مقابل سپاهان باعث شد رکورد برنده نشدن پرسپولیس مقابل این رقیب در بازی‌های ورزشگاه آزادی طولانی‌تر شود و از 6 سال هم بگذرد.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران