فوتبال ایران

7070
تداوم دعوا با سپاهان به نفع استقلال!

از اتهام به ضدفوتبال تا مظلوم‌نمایی

تداوم دعوا با سپاهان به نفع استقلال!

اگر پرسپولیس هوشیار نباشد و همین امروز نقطه پایانی بر این حاشیه‌ها نگذارد، برایش گران تمام خواهد شد.

به گزارش ایران ورزشی  بازی پرسپولیس-سپاهان طی 18-17 سال گذشته غالباً پرحاشیه و پرتنش بوده است. این بار هم با کم شدن از وزن فنی فوتبال به وزن حاشیه‌های این مسابقه افزوده شد و ظاهراً نقطه پایانی هم بر آن متصور نیست.
بعد از پایان بازی که با اخراج عالیشاه و اتهام پرسپولیسی‌ها به رقیب که وقت‌کشی می‌کردند و به نوعی دنبال ضدفوتبال بودند ماجرا به روی سکوها و جنگ هواداران معطوف شد. پس از اینکه باشگاه پرسپولیس گفت به خاطر بی‌حرمتی هواداران سپاهان به هواداران بانوی این تیم شکایت می‌کند، سپاهان هم در اقدامی متقابل گفت از پرسپولیس شکایت خواهد کرد.
با این حال ویدیوی منتشر شده از پیرمرد پرحاشیه هوادار سپاهانی باعث شد تا موجی علیه او راه بیفتد و با اینکه خود سپاهان هم این فرد و حرف‌هایش را رد کرد اما استوری بازیکنان پرسپولیس و حتی تیم‌های دیگر علیه آن پیرمرد مسأله را پررنگ کرد تا وزیر ورزش هم از فدراسیون بخواهد به این مسأله ورود کند.
با وجود عذرخواهی طلبکارانه آن هوادار، او به مدت 10 سال از ورود به ورزشگاه محروم شد اما از دیروز موج جدیدی از حمایت از سپاهانی‌ها آغاز شد. بعد از صحبت‌های مدیر رسانه‌ای سپاهان، بازیکنان این تیم هم با استوری مشترک هماهنگ‌شده از مظلومیت هواداران‌شان گفتند و البته مدیر تیم سپاهان هم مصاحبه عجیبی انجام داد تا این صحبت‌ها در مقابله با صحبت‌های مدیر روابط عمومی پرسپولیس، بیانیه این باشگاه و مطالب منتشره در فضای مجازی جو ملتهبی را ایجاد کند.
با این وجود اگر پرسپولیس هوشیار نباشد و همین امروز نقطه پایانی بر این حاشیه‌ها نگذارد، برایش گران تمام خواهد شد چرا که سپاهان با آن همه هزینه از کورس قهرمانی خارج شده و با تداوم درگیری‌های رسانه‌ای و مجازی، در کورس دو اسبه قهرمانی فقط استقلال سود خواهد کرد و پرسپولیس از هدفش دور خواهد شد.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران