فوتبال ایران

7094
مومنی: کار نکونام با جدایی خطیر سخت تر می شود

تامین منابع مالی در استقلال کار بسیار سختی است

مومنی: کار نکونام با جدایی خطیر سخت تر می شود

محمد مومنی می گوید: «با جدایی علی خطیر از مدیریت باشگاه استقلال، کار جواد نکونام سخت تر می شود.»

محمد محمدی سدهی/ محمد مومنی، پیشکسوت استقلال در خصوص تغییرات مدیریتی در این باشگاه به «ایران ورزشی» می گوید: «به هر جهت تغییرات مدیریتی در هر باشگاهی طبیعی است اما این تغییرات مدیریتی در استقلال بیشتر از سایر تیم هاست. در فصل جاری 4 مدیرعامل برای استقلال در نظر گرفته شد که این تغییرات مدیریتی آورده خوبی برای تیم ندارد. این در حالی است که تیم رقیب در بخش مدیریت تغییراتی نداشته و مدیریت این تیم با ثبات بوده به این دلیل کارها در تیم رقیب بهتر انجام می شود.»

او می افزاید: «مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد و این موضوع را می توان به فال نیک گرفت. باید به علی خطیر، مدیرعامل سابق استقلال خسته نباشید گفت چرا که او تمام تلاش خود را کرد تا استقلال به موفقیت برسد. البته او نواقصی داشت و نمی توانست منابع مالی تامین کند. پیش از این من در هیات مدیره باشگاه استقلال حضور داشتم و می دانم که تامین منابع مالی در تیم استقلال کار بسیار سختی است و هر مدیرعاملی نمی تواند این کار را به درستی انجام دهد.»

عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال چنین نظری دارد: «پیش از این اختلافاتی بین مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم وجود داشت و در واقع برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال باعث شد تا نکونام راضی شود اما در واقع کار او با جدایی مدیرعامل بسیار سخت تر می شود. با جدایی خطیر از استقلال مسئولیت نکونام بیشتر شده و انتظارات از او بیشتر می شود. به آتیلا حجازی بابت حضور در استقلال تبریک می گویم، او یک استقلالی متعصب است.»

مهاجم سابق تیم استقلال در دهه 70 شمسی می گوید: «با این شرایط امید می رود تا با همیاری که اکنون در بخش مدیریت و کادر فنی تیم وجود دارد، استقلال در هفته های پایانی نتایج خوبی کسب کند. بازیکنان استقلال در بازی با تراکتور نشان دادند که تمام تلاش خود را برای پیروزی در هفته های پایانی و رسیدن به قهرمانی می کنند و این موضوع بسیار بااهمیتی است. بازیکنان تمام زحمت خود را می کشند تا نیاز هواداران که همان قهرمانی در لیگ است را برآورده کنند.»

او با اشاره به توقف پرسپولیس مقابل سپاهان می افزاید: «در روزی که استقلال مقابل تراکتور به امتیاز کامل نرسید، سپاهان موفق شد تا تیم رقیب را متوقف کند که این اتفاق بسیار خوبی بود. سپاهان تیم قدرتمندی است و همان گونه که ما بازی های سختی با تیم های سپاهان، تراکتور و ... برگزار می کنیم، تیم حریف هم باید این بازی های سخت را انجام دهد. البته در هفته های پایانی بازی سخت و آسان وجود ندارد و تمام بازی ها سخت است.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران