فوتبال ایران

7153
برای یحیی؛ رفتار غیرحرفه‌ای بیشترآسیب می‌زند

گل محمدی تجدیدنظر کند

برای یحیی؛ رفتار غیرحرفه‌ای بیشترآسیب می‌زند

این رسانه ها مثل همیشه در راستای رسالت خبری خود، اقدام به انعکاس شرایط این سرمربی کردند و در خصوص اینکه فولاد، تراکتور و ... خواهان به خدمت گرفتن این سرمربی هستند، اطلاع رسانی کردند.

اکبر منتشلو/ معمولاً در مباحثی که در فوتبال پیش می آید، در پایان این مباحث و ماجرا همه چیز سر رسانه ها خراب می شود و انگار این به عادت دوره های مختلف تبدیل شده است. یحیی گل محمدی با عدم موفقیت در پرسپولیس این تیم را ترک کرد و بعداز خروج او از مجموعه پرسپولیس، این تیم روزهای بهتری را سپری کرده و حالا پابه پای دیگر مدعی یعنی استقلال برای قهرمانی می جنگد. بعداز جدایی گل محمدی از پرسپولیس حرف و حدیث های در باره حضور او در فولاد به گوش می رسید که البته به سرانجامی نرسید و در نهایت عبدالله ویسی روی نیمکت فولاد نشست.

بعداز این باز هم صحبت از گل محمدی بود، و این بار تبریزی ها انگار مشتری گل محمدی بودند، اما این هم به سرانجامی نرسید و در حالی که عنوان می شد گل محمدی مذاکرات جدی برای حضور روی نیمکت تراکتور داشته، حمید مطهری این مسئولیت را بر عهده گرفت و بازهم گل محمدی ناکام ماند.

این رسانه ها مثل همیشه در راستای رسالت خبری خود، اقدام به انعکاس شرایط این سرمربی کردند و در خصوص اینکه فولاد، تراکتور و ... خواهان به خدمت گرفتن این سرمربی هستند، اطلاع رسانی کردند. در نهایت با توجه به موفقیت آمیز نبودن مذاکرات گل محمدی با برخی تیمها، گمانه زنی های شروع شد. که گل محمدی در واکنش به این گمانه زنی ها، ترجیح داد همه چیز را به گردن رسانه ها بیندازد.

او در این خصوص می گوید:«متاسفانه این خبر را در برخی رسانه‌ها دیدم اما درست نیست. اصلا بحث تعهد در کار نیست. از رسانه‌ها خواهش می‌کنم گمانه‌زنی نکنند چون این حرف و حدیث‌ها اصلا به نفع فوتبال نیست.»

به هیچ وجه موافق گمانه زنی های غیرحرفه ای نیستیم و معتقدیم بایستی برای کمک به فوتبال اطلاع رسانی موثق در فوتبال وجود داشته باشد، اما به نظرمی رسد باید به آقای گل محمدی متذکر شد که تنها این حرف و حدیث ها نیستند که به فوتبال آسیب می زند، بلکه برخی رفتارهای غیرحرفه ای افراد بیشتراز این حرف و حدیث ها به نفع فوتبال نیست و گاهی باعث هدر رفتن برخی استعدادها و ظرفیت ها می شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران