فوتبال ایران

721
باغمیشه :پرسپولیس با 12-13 بازیکن هم بهترین نتایج را در آسیا کسب کرده

الدحیل خط حمله زهردار و خط دفاعی ضعیفی دارد

باغمیشه :پرسپولیس با ۱۲-۱۳ بازیکن هم بهترین نتایج را در آسیا کسب کرده

تیم الدحیل خط حمله قوی و خط حمله ضعیف دارد به همین دلیل با گرفتن زهر دارترین مهره خط حمله تیم الدحیل یعنی الونگا حتما می توان به پیروزی مقابل تیم الدحیل دست یافت .

ناصر قراگزلو؛ علی باغمیشه پیشکسوت  پرسپولیس معتقد است حتما با آنالیز قوی کادر فنی پرسپولیس بهترین نمایش ممکن را مقابل حریف شان در بازی خانگی روز سه شنبه ارایه خواهد داد.

*بازی پرسپولیس مقابل الدحیل را چگونه ارزیابی می کنید ؟

به نظرم بازی روز سه شنبه مقابل الدحیل ،دیدار سرنوشت سازی برای پرسپولیس است که به نوعی تکلیف صعود تیم ما را مشخص می سازد و در آن دیدار مسلما بازیکنان پرسپولیس با انگیزه بالا برای برد و پیروزی تلاش خواهند کرد تا خواسته خود و هواداران میلیونی شان را که قلبشان در گرو این پیروزی در بازی بزرگ می تپد را به نوعی برآورده ساخته و صعود شان را به مرحله بعد قطعی سازند .

*بار روانی که برای پیروزی جهت صعود روی پرسپولیس وجود دارد بازیکنان را با استرس مواجه نخواهد ساخت ؟

بازی در حضو تماشاگران برای پرسپولیس بزرگترین نعمت است ضمن اینکه سرنوشت پرسپولیس هم در خانه به بازی بازیکنانش و عملکرد خودشان بستگی دارد از این رو بازیکنان با همه توان می جنگند تا پیروز شوند از این رو من فکر نمی کنم بار روانی خاصی روی بازیکنان پرسپولیس وجود داشته باشد چون پرسپولیس تقریبا همه تیمها را در بازی خانگی اش شکست داده و تنها در شرایط استثنایی باخت یا مساوی را در ورزشگاه آزادی متحمل شده است .از این رو معتقدم برای بازی سه شنبه فقط باید به مسائل مثبت فکر کرد و یک لحظه هم نباید به تساوی و باخت فکر کرد .مسلما در چنین حالتی و با چنین تفکری هیچ بارروانی روی تیمی که با دهنیت برد وارد بازی می شود وارد نخواهد شد .

*نقاط ضعف و قوت الدحیل را در چه پستهایی می دانید ؟

به نظرم الدحیل با داشتن مهاجمی مانند الونگا در خط حمله زهر دارو خطرناک است به همین دلیل باید زهر خط حمله این تیم را بگیریم و از ضعف خط دفاعی این تیم نهایت بهره را ببریم و برنده شویم .در چنین حالتی حتما می توانیم بهترین شرایط را برای پیروزی پرسپولیس متصور باشیم .

*پرسپولیس در خط حمله و به شکل کلی به لحاط بازیکن خیلی قوی خصوصا روی نیمکت در تنگنا قرار دارد با این وجودشرایط را چپونه ارزیابی می کنید ؟

درست است که در خط حمله با کمبود مواجه هستیم اما پرسپولیس با 12-13 بازیکن هم در آسیا بهترین نتایج را گرفته و حتی تا فینال آسیا هم پیش رفته از این رو من معتقدم شاید پرسپولیس در خط حمله با کمبودهایی مواجه باشد اما با این وجود در پستهای دیگر بازیکنان تاثیرگذاری دارد که قادرهستند کار را برای پرسپولیس به بهترین شکل ممکن پیش ببرند .

*نقطه قوت و قابل اتکای پرسپولیس و برگ برنده این تیم را برای بازی مقابل الدحیل در چه منطقه ای می دانید ؟

پرسپولیس در خط دروازه و دفاع بهترین ها را دارد اما در خط میانی بازیکنی مانند سروش حضور دارد که به نظرم در کنار سرلک قادرند در نتیجه بازی و شرایط تیمشان نقش تعیین کننده ای را بازی کنند به همین دلایل من خط میانی را خط مهم تیم خودمان می دانم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران