منهای فوتبال

7233
رضوانی: المپیکی شدن شنا انقلاب به پا می‌کند

حضورم در فدراسیون جهانی به نفع ورزش ایران خواهد بود

رضوانی: المپیکی شدن شنا انقلاب به پا می‌کند

در شرایطی که عده‌ای پیشرفت شنای ایران را در سال‌های اخیر لاک‌پشتی می‌دانند اما به نظر می‌رسد تلاش‌های فدراسیون شنا در جهت برگرداندن ورق است.

به گزارش ایران ورزشی؛ در این میان 12 روز پیش محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان درآمد، موضوعی که حالا خود او معتقد است به نفع ورزش ایران خواهد بود.


  عضویت شما در فدراسیون ورزش‌های آبی جهان چقدر می‌تواند به نفع ورزش ایران باشد؟
تا الان سابقه نداشته که کسی در این سمت انتخاب شود. ایران، هند، تایلند و چین 4 نماینده آسیا در فدراسیون ورزش‌های آبی جهان هستند که قطعاً عضویت در هیأت رئیسه باتوجه به اینکه همه دنبال آن هستند و تمامی تصمیم‌گیری‌های مربوط به ورزش‌های آبی منوط به امضای اعضای هیأت رئیسه است، می‌تواند روابط زیادی برای ما ایجاد کند که همه و همه در نهایت به نفع شنای ایران خواهد بود.
 برای قرار گرفتن در این جایگاه برنامه‌ای هم داشتید؟
آرزوی هر مدیری عضویت در بالاترین نقطه ورزش جهان است و من هم بعد از 35 سال فعالیت در شنا، قطعاً برای قرارگرفتن در این جایگاه برنامه داشتم که خداراشکر نتیجه داد.


 به المپیکی شدن شنای ایران چقدر می‌توان امیدوار بود؟
سامیار عبدلی و مهرشاد افقری دو شناگر خوب ما هستند که رکوردهایشان نزدیک به ورودی المپیک است و شانس حضور در پاریس را دارند. سامیار در حال حاضر در آلمان تمرین می‌کند، مهرشاد هم این روزها به همراه دیلانچیان سرمربی تیم ملی به ترکیه رفته است تا زیرنظر مدیر فنی ترکیه‌ای تیم ملی برنامه‌های تمرینی را جلو ببرند.با نظر مدیرفنی مهرشاد رکورد خوبی داشته و شانس خوبی برای رسیدن به المپیک دارد اما کمی نیاز به اصلاح تکنیک دارد. با اطمینان می‌گویم که اگر شناگرانمان بتوانند سهمیه المپیک بگیرند، نه فقط در شنا که در ورزش ایران انقلاب رخ می‌دهد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال