فوتبال ایران

7245
خلیلوند: رهبری از مسائل فنی فوتسال آگاهی داشتند

خلیلوند: رهبری از مسائل فنی فوتسال آگاهی داشتند

بازیکن تیم ملی فوتسال در خصوص دیدار با رهبری بیان می کند: «امیدوارم که این آخرین دیدار نباشد و دوباره به خدمت ایشان برسیم.»

علی خلیلوند، یکی دیگر از بازیکنان تیم ملی در خصوص دیدار با رهبری به «ایران ورزشی» می‌گوید: «خدا را شکر توانستیم ایشان را از نزدیک ببینیم و این یکی از آرزوهای من بود که به آن رسیدم. حقیقتاً بعد از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا انتظار نداشتیم که با ایشان دیدار کنیم خوشبختانه با هماهنگی‌هایی که اعضای تیم ملی و آقایان مهدی تاج و اصولی داشتند، این دیدار محقق شد و امیدوارم که این آخرین دیدار نباشد و دوباره به خدمت ایشان برسیم.»

او در ادامه بیان می‌کند: «ایشان از تمام مسائل فنی و اخلاقی آگاه بودند و این برای ما بسیار جالب بود. ما مسابقات جام جهانی را در پیش داریم و این دیدار برای ما انگیزه‌ای شد تا در این مسابقات برای نخستین بار روی سکو برویم. در این دیدار قرار بر این شد تا از تیم ملی در ادامه راه حمایت شود و امیدوارم که این اتفاق بیفتد و تیم ملی بتواند دل مردم را شاد کند. آرزوی ما بازیکنان تیم ملی این است که همیشه پرچم ایران را در تمامی میادین برافراشته کنیم و برای رسیدن به این مهم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران