فوتبال ایران

7247
خانه نشینی احتمالی برای هافبک سرکش استقلال

حکم حامدی فر بعد از بازی با فولاد اعلام می‌‎شود

خانه نشینی احتمالی برای هافبک سرکش استقلال

انگار نام امید حامدی فر با مسائل حاشیه ای عجین شده است. بازیکنی که رفتارهای خوشنت آمیزش در تمرین هم با هشدارهای مکرر نکونام مواجه شد، اما به دلیل بی توجهی او حتی یامگا با تکل خشن حامدی فر تا مرز کوری هم رفت. اما حامدی فر از آن جمله بازیکنانی است که انگار خشم خود را نمی‌تواند کنترل کند و به نوعی همیشه رفتارهایی خواهد داشت که بازتاب آن هم به ضرر استقلال است و هم به ضرر خود حامدی فر. این بازیکن حاشیه ساز اما این بار جنجال جدیدی خلق کرده است. رفتار او به مهرداد رضایی بعد از بازی استقلال و ذوب منجر به احضارش به کمیته انضباطی شد و همین مساله باعث شد تا این بازیکن با همراه رضایی برای پاره ای از توضیحات احضار شوند.

مهدیه دریابیگی/ انگار نام امید حامدی فر با مسائل حاشیه ای عجین شده است. بازیکنی که رفتارهای خوشنت آمیزش در تمرین هم با هشدارهای مکرر نکونام مواجه شد، اما به دلیل بی توجهی او حتی یامگا  با تکل خشن حامدی فر تا مرز کوری هم رفت. اما حامدی فر از آن  جمله بازیکنانی است که انگار خشم خود را نمی‌تواند کنترل کند و به نوعی همیشه رفتارهایی خواهد داشت که بازتاب آن هم به ضرر استقلال است و هم به ضرر خود حامدی فر. این بازیکن حاشیه ساز اما این بار جنجال جدیدی خلق کرده است.

رفتار او به مهرداد رضایی بعد از بازی استقلال و ذوب منجر به احضارش به کمیته انضباطی شد و همین مساله باعث شد تا این بازیکن با همراه رضایی برای پاره ای از توضیحات احضار شوند. به احتمال زیاد اما حامدی فر فعلا قبل از بازی با فولاد از هرگونه محرومیتی مصون است. کمیته انضباطی قبل از بازی استقلال و فولاد تصمیمی برای حامدی فر نمی‌گیرد و اگر قرار باشد هافبک دفاعی استقلال در کمیته انضباطی حاضر شده و در مورد رفتار عجیبش پاسخ دهد این اتفاق بعد از بازی با فولاد خواهد افتاد.

اما طی روزهای اخیر گمانه زنی ها در مورد تصمیم کمیته انضباطی در خصوص حامدی فر به اوج خود رسیده است و حتی گفته شد که این بازیکن با محرومیت سنگین مواجه خواهد شد. اما این شایعات هیچ کدام رنگ حقیقت به خود نگرفته است و قبل از تشکیل جلسه انضباطی نمی‌توان در این خصوص نظر نهایی را داد. برای اینکه از صحت و سقم ماجرا محرومیت حامدی فر روز گذشته بیشتر با اطلاع شویم به سراغ رضا جاودانی یکی از اعضای کمیته انضباطی رفتیم. جادوانی در پاسخ به این سوال که آیا حامدی فر با محرومیت سنگین مواجه می شود یا خیر ؟ گفت:« هنوز حامدی فرو رضایی در کمیته انضباطی حاضر نشدند ، ما باید حرف های این دو بازیکن را بشنویم تا رای خود را صادر کنیم. بعید است قبل از بازی استقلال و فولاد  تصمیمی در خصوص گرفته شود.»

با توجه به صحبت های جاودانی حامدی فر برای بازی با فولاد با مشکلی مواجه نیست، اما نوع رفتار او در بازی با ذوب و پیشینه رفتاری اش بعید نیست برای او تاوان سنگینی داشته باشد و شایعه محرومیت سنگین به واقعیت نزدیک شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران