فوتبال ایران

7303
آمار عجیب فولاد؛ پنج برد، پنج سرمربی!

آمار عجیب فولاد؛ پنج برد، پنج سرمربی!

تیم فولاد خوزستان، این فصل یک رکورد منفی از خود به ثبت رسانده است.

به گزارش ایران ورزشی، فولاد در لیگ بیست وسوم سرنوشت عجیبی داشت، این تیم فصل را با علیرضا منصوریان آغاز کرد، مربی ای‌که حضورش در اهواز با ماجراهای عجیب‌وغریب همراه شد؛ از دعوا سر نخواستنش تا انتقاد از او به‌دلیل جذب بازیکنانی پابه‌سن‌گذاشته و بدون کارایی لازم. تمام این حواشی دست‌به‌دست هم داد تا منصوریان بعد از سه هفته کنار گذاشته شود و هدایت فولادی ها در دیدار مقابل پرسپولیس به دستیار برزیلی او سپرده شود تا مدیران این تیم برای پیداکردن جانشین منصوریان، زمان کافی داشته باشند.

بعد از شکست مقابل پرسپولیس، مارتینس جانشین منصوریان شد تا حداقل از اختلافات سکو‌های فولاد کاسته شود و با بازگشت آرامش به اردوی این تیم، دو برد متوالی و کسب ۶ امتیاز در بدو حضور مرد اسپانیایی، شرایط فولاد را در جدول رده‌بندی سروسامان دهد.

تا پایان نیم‌فصل، این مربی موفق به کسب ۱۵ امتیاز شد و فولاد را از وضعیت نامناسب ابتدای فصل نجات داد؛ اما نکتۀ قابل‌تأمل این است که با وجود ضعف در تمام خطوط و نیاز به تقویت تیم، مسئولان باشگاه نه‌تنها اقدام خاصی برای جذب بازیکن نداشتند، بلکه با تغییرات مدیریتی، تصمیم‌گیران جدید این باشگاه، در اندیشۀ تغییر سرمربی بودند. بالاخره اختلافات داخلی بروز پیدا کرد و بعد از شکست مقابل چادرملو در جام حذفی، مارتینس از فولاد جدا شد.

بعد از مارتینس، هدایت موقت فولادی ها را آل نعمه به‌دست گرفت؛ اما این مربی جوان هم نتوانست تیم را به ساحل آرامش برساند تا سرخ پوشان اهوازی ها دست به دامان عبدالله ویسی شوند. فولاد که در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر نتایج ضعیفی کسب کرده بود، این روند را در نیم‌فصل دوم هم ادامه داد.

بااینکه تغییرات مداوم مدیریتی و فنی هم تغییری در روند این باشگاه ایجاد نکرد اما نکته جالب اینجاست که فولاد در این فصل 5 برد داشته است، دقیقاً به تعداد سرمربی‌هایی که روی نیمکت این تیم نشسته اند!سؤالی که ذهن اهالی فوتبال‌دوست را مشغول خود کرده، این است که چرا دسترنج کارگران پای کوره باید این‌طور نابود شود؟!


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران