فوتبال ایران

7335
کمین لیگ برتری‌ها برای شکار ستاره‌های پرسپولیس

کمین لیگ برتری‌ها برای شکار ستاره‌های پرسپولیس

قرارداد چند ستاره پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می رسد.

محمدرضا رحیم‌پور/ یکی از مشکلات پرسپولیس برای فصل آینده، به اتمام رسیدن قرارداد تعداد زیادی از ستاره‌های این تیم در تابستان پیش رو است؛ بیشتر از ۱۰ بازیکن پرسپولیس در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند شد. از همین رو خیلی از هواداران پرسپولیس نگران وضعیت تمدید قرارداد ستاره‌های تیمشان هستند چرا که ستاره‌های پرسپولیس در سال‌های اخیر همواره مورد توجه تیم‌های شهرستانی و ثروتمند بودند تا این تیم‌ها حداقل اگر از این بازیکنان استفاده هم نکنند، دست پرسپولیس را برای کورس قهرمانی خالی کرده باشند نمونه‌اش خرید عیسی آل‌کثیر توسط سپاهان در تابستان گذشته.

 در حقیقت، تعلل باشگاه پرسپولیس در تمدید قرارداد و از طرفی درنظرگرفتن سقف قرارداد ۲۵میلیاردی برای فصل پیش رو باعث شده تا برخی از تیم‌های صنعتی و خصوصی شهرستانی با ارائه پیشنهادهای نجومی، در تلاش برای هوایی کردن ستاره‌های این تیم باشند؛ شنیده‌ها حاکی‌از این است که باشگاه تراکتور بدش نمی‌آید تعدادی از بازیکنان پرسپولیس را یکجا به خدمت بگیرد. در همین راستا نیز مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی با پیشنهاد مالی خیلی خوبی از سوی مالک تیم تبریزی مواجه شده‌اند که البته ترابی این پیشنهاد را رد کرده و اولویت خود را برای ماندن در پرسپولیس قرار داده است.
 رضا درویش در دو فصل اخیر همواره در فصل نقل و انتقالات با سیاست خاصی عمل‌ کرده است و در آستانه بازار نقل و انتقالات به بازیکنان آزاد تیمش اعلام کرده سقف قرارداد باشگاه این رقم است و نمی‌توانند بیشتر از این پرداخت کنند، اگر تمایل دارید، بمانید؛ در غیر این صورت می‌توانید هر تصمیمی بگیرید. 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران