فوتبال ایران

7403
الماس سیاه استقلال به لیگ برمی گردد

اعلام آمادگی یامگا برای بازی کردن

الماس سیاه استقلال به لیگ برمی گردد

«یامگا برای بازی کردن اعلام آمادگی کرد.» این خبری است که دست به دست می‌چرخد اما سوال این است که آیا بازیکن فرانسوی استقلال به لیگ این فصل خواهدرسید؟

مهدیه دریابیگی/ «یامگا برای بازی کردن اعلام آمادگی کرد.» این خبری بود که روز پیش دست به دست می‌چرخید. یامگا از جمله بازیکنان خارجی لیگ است که آنقدر خوب کار کرده و برای تیمش موثر بوده که استقلال به راحتی نمی‌تواند از نام او بگذرد، اما این بازیکن در جریان یکی از تمرین های پیش فصل دوم توسط هم تیمی خود یعنی امید حامدی فر مصدوم شد و شدت آسیب دیدگی او به اندازه ای بود که حتی این نگرانی وجود داشت که یامگا از ناحیه چشم چپ دچار کوری شود،  اما پزشکان بعد از جراحی های متعدد در نهایت توانستند بینایی او را برگردانند ، اما به این بازیکن استقلال توصیه کردند که فعالیت ورزشی نداشته باشد وگرنه عصب چشم او به مشکل خواهد خورد.

هفته ها از دوران نقاهت یامگا گذشته و این بازیکن علاوه بر اینکه تمرین می‌کند در بازی دوستانه استقلال هم بازی کرده است، اینطور که گفته می‌شود یامگا دوست دارد در بازیهای رسمی استقلال نیز بازی کرده و به هم تیمی‌هایش در هفته های آخر لیگ کمک کند، اما بحث سلامت جسمانی این بازیکن وسط است و چون عصب چشم یامگا آسیب دیده نمی‌تواند بی گدار به آب زده بدون و باید با  در نظر گرفتن وضعیت چشمش به بازیها برگردد. یامگا برای اینکه برای استقلال بازی کند باید حتما نظر مساعد پزشکان تیم را جلب کند.  نکونام در  غیاب یامگا به صالح حردانی بازی داد اما در هفته جاری به دلیل محرومیت صالح باید از فخرالدینی استفاده کند اما به گواه آمار یامگا در پست خودش بهترین است و اگر سلامت این بازیکن به خطر نیفتد در جناح راست استقلال می‌تواند بازی کند. استقلال فصل پیش وقتی قافیه را به رقیب باخت که یامگا به دلیل مصدومیت از گردونهه مسابقات حذف شد. اما نکونام در فصل جاری توانسته این خلا یامگا  را رفع کند و تاکنون سایه به سایه پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی پیش رفته است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران