فوتبال ایران

7414
مهری حالا به لیگ قهرمانان می‌اندیشد

قهرمانی استقلالی سابق با ساپینتو در لیگ قبرس

مهری حالا به لیگ قهرمانان می‌اندیشد

به گزارش ایران ورزشی؛ مسابقات فوتبال باشگاهی قبرس شب گذشته سرانجام به نقطه پایان کار خود رسید و آپوئل نیکوزیا با وجود برابری امتیاز با آاک لارناکا و کسب 73 امتیاز در فصل جاری، به دلیل تفاضل مثبت 39، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

آپوئل در حالی به مقام قهرمانی رسید که در این تیم دو چهره نام‌آشنا حضور داشتند؛ ریکاردو ساپینتو و سعید مهری.

ساپینتو که روزهای پرفراز و فرود و البته بدون جامی را در استقلال پشت‌سر گذاشت، بعد از قطع همکاری پرماجرایش با آبی‌ها، به فوتبال قبرس کوچ کرد و حالا توانست در اولین سال سرمربیگری‌اش در آپوئل نیکوزیا، این تیم را قهرمان کند تا توانایی‌های فنی خود را نشان بدهد.

این سرمربی پرتغالی که در دوران حضورش در استقلال هم علاقه ویژه‌ای به سبک بازی مهری نشان داده بود، سرانجام این هافبک 26 ساله را مجاب کرد که به قبرس برود و مهری توانست در مسیر قهرمانی آپوئل نیکوزیا نقش‌آفرین باشد.

مهری در آپوئل نیکوزیا در 10 مسابقه حدود 317 دقیقه فرصت بازی به‌دست آورد و یکی از 63 گل تیمش در فصل جاری را ساخت.

شاگردان ساپینتو حالا در دور دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده حضور خواهند داشت و در صورت کسب پیروزی، می‌توانند در مرحله گروهی این رقابت‌ها حضور پیدا کنند. این مسأله بدان معناست که سال‌های رؤیایی دوران فوتبال مهری می‌تواند برای او که قراردادی 2 ساله با آپوئل نیکوزیا دارد، با حضور در لیگ قهرمانان اروپا تکمیل شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران