فوتبال ایران

7502
بیانی: از استقلال امتیاز نگیریم به‌ قائمشهری‌ها ظلم‌‌کردیم

باید حداکثر تلاش‌مان را انجام دهیم

بیانی: از استقلال امتیاز نگیریم به‌ قائمشهری‌ها ظلم‌‌کردیم

به گزارش ایران ورزشی شاهرخ بیانی مربی تیم فوتبال نساجی درباره آخرین وضعیت نساجی در فاصله سه هفته پایانی لیگ برتر می گوید:« همه از شرایط سخت نساجی در این فصل باخبر هستند، تیم ما نتایج خوبی نگرفته و تبدیل به یکی از گزینه‌های سقوط شده بود، اما از زمانی که ساکت الهامی به نساجی آمد، به یکباره تیم متحول شد و خوشبختانه توانستیم در بازی‌های گذشته نتایج خوبی کسب کنیم. در این بین جا دارد که از حمایت حدادیان مالک باشگاه و همینطور هواداران پرشور قائمشهری تشکر کنیم که همه جوره پشت تیم بودند.»

او ادامه داد:«من در سال‌هایی که در فوتبال فعالیت داشته‌ام، با مربیان زیادی همکاری کردم، اما به جرأت می‌توانم بگویم که ساکت الهامی یکی از فنی‌ترین مربیان فوتبال ماست. او شناخت خیلی خوبی از تیم‌های لیگ دارد و همه حریفان را به خوبی آنالیز می‌کند. ما در چند هفته‌ اخیر تراکتور، ذوب‌آهن و استقلال خوزستان را شکست دادیم و در اصفهان هم از سپاهان امتیاز گرفتیم. این نتایج نشان می‌دهد که نساجی با الهامی تغییرات مثبتی داشته است و همه می‌خواهیم برای خوشحالی مردم قائمشهر نساجی را در لیگ نگه داریم.»

مربی سابق استقلال درباره رویارویی تیمش با آبی های پایتخت این طور می گوید:« همه اعضای تیم این موضوع را متوجه شدند که باید نساجی را به خاطر هوادارانش در لیگ برتر نگه داریم. تنها دلخوشی مردم قائمشهر از جوان تا پیر نساجی است. آنها با برد تیم خوشحال می‌شوند و با شکستش ناراحت. خوشبختانه بازیکنان وضعیت موجود را درک کرده و تمام تمرکز و انرژی خود را می‌گذارند تا نساجی در پایان فصل در لیگ برتر بماند. ما سه بازی حساس دیگر پیش رو داریم و هنوز کارمان تمام نشده است. باید حداکثر تلاش‌مان را انجام دهیم تا با کسب نتایج خوب، باز هم همانند زمانی که قهرمان جام حذفی شدیم، شادی را به مردم قائمشهر هدیه کنیم.همانطور که گفتم نساجی در شرایط حساسی قرار دارد.»

بیانی گفت:«ما سه بازی پیش رو داریم که باید بهترین عملکردمان را مقابل حریفان داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. استقلال هم صدرنشین لیگ است و برای قهرمانی تلاش می‌کند، اما ما نیاز شدیدی به پیروزی و گرفتن امتیاز در بازی خانگی‌مان داریم. درست است که من و الهامی سابقه حضور در استقلال را داریم، اما این موضوع باعث نمی‌شود که بازی نساجی و استقلال را تحت‌الشعاع قرار دهد. ما در حال حاضر به نساجی تعهد داریم و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنیم. نساجی اگر نتواند از استقلال امتیاز بگیرد، به مردم قائمشهر ظلم کردیم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران