فوتبال ایران

7512
علیپور : اسم نمی‌برم اما دو تیم بزرگ ایران مرا می‌خواهند

خوشحالم حضور ثابتم با اولین پاس گل فصلم  همراه شد

علیپور : اسم نمی‌برم اما دو تیم بزرگ ایران مرا می‌خواهند

دوست دارم خاطره شیرین قهرمانی‌ام با پرسپولیس امسال هم تکرار شود

بازیکن سابق پرسپولیس به گونه ای صحبت می کند که به نظر برای فصل آتی هم یکی از گزینه های حضور در پرسپولیس خواهد بود .

ناصر قراگزلو/علی علیپور مهاجم ایرانی تیم ژیل ویسنته یک هفته مانده به پایان لیگ پرتغال موفق شد با پاس گل خودش زمینه ساز پیروزی تیمش در مقابل تیم فارنسی تیم رده نهم جدول شود. دیداری که در پایان با دو گل برتری با نتیجه 2 بر صفر به سود یاران علیپور و تیم ژیل ویسنته تمام شود  تا با صعود یک پله ای ، این تیم در رده یازدهم قراربگیرد .به بهانه اولین پاس گل علی و حرفهای زیادی که پیرامون این مهاجم وجود دارد با این بازیکن گفت و گویی انجام دادیم .

*در دوبازی قبلی‌تان به عنوان بازیکن تعویضی بازی کردی اما حضور ثابتت به نظر برایت خوش یمن بود.

به هر حال من بازیکن و تابع نظر سرمربی  هستم اما خوشحالم در مقابل تیم فارنسی که از ابتدا به میدان رفتم موفق شدم پاس گل اول تیمم را برای همبازیم مهیا کنم و نقش پر رنگی در پیروزی تیمم داشته باشم .خدا را شکر تیم مان در این بازی خیلی خوب ظاهر شد و پس از اینکه گل اول را زدیم دو دقیقه بعد هم یک گل دیگر زدیم تا با دو گل برتری کار حریف را یکسره و تماشاگران مان را خوشحال کنیم.

*تیم‌تان یک پله هم در جدول ارتقا پیدا کرد .

بله با بردی که کسب کردیم 36 امتیازی شدیم و یک پله هم در جدول ارتقا داشتیم و در رده یازدهم قرار گرفتیم .

*هفته آخرتان مقابل چه تیمی خواهد بود ؟

بله هفته آخر هم با تیم استرلا بازی داریم و ان شاالله در این بازی هم سعی خواهیم کرد با برد فصل را به اتمام برسانیم .نهایت تلاشمان را به کار می گیریم تا این اتفاق بیافتد.

*قطعا بعد از بازی آخرتان هم به ایران می آیی ؟

بله بعد از بازی آخرمان به ایران می آیم تا استراحتی داشته باشم و شرایطم را هم در فراغ بال برای فصل بعد مشخص کنم . اگر خدا بخواهد تیمم را هم برای فصل آینده ام انتخاب می‌کنم .

*صحبت از حضورت در تیم معروف پایتخت است ؟

هیچ وقت اهل بازار گرمی نبوده و نیستم و همه می دانند که همیشه سعی کردم با فوتبالم حرفم را بزنم و همه چیز را ثابت کنم .الان هم نمی خواهم نامی از تیم خاصی  ببرم اما همین قدر بگویم که دو تیم بزرگ ایران با من صحبت هایی داشتند که من پاسخ نهایی خودم را منوط به حضور در ایران و بررسی همه جوانب ساخته ام تا بهترین تصمیم را بگیرم .

*در رابطه با جنگ قهرمانی که بین پرسپولیس و استقلال وجود دارد چه صحبتی دارید ؟

به هر حال جذابیت به اوج خود رسیده است وتکلیف تیم قهرمان مشخص نیست اما همه می دانند که من چقدر پرسپولیسی ام و به این تیم و هوادارانش علاقه مندم و طعم شیرین قهرمانی با این تیم را هم چشیده ام. به همین دلیل دوست دارم خاطره خوبی که از پرسپولیس داشتم امسال هم برای این تیم و هوادارانش تکرار شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران