منهای فوتبال

756
ریسک بزرگ کمیته ملی المپیک با دعوت رئیس فعلی فدراسیون ژیمناستیک

ریسک بزرگ کمیته ملی المپیک با دعوت رئیس فعلی فدراسیون ژیمناستیک

کمیته ملی المپیک با دعوت رئیس فعلی فدراسیون ژیمناستیک به مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی المپیک ریسک بزرگی انجام داد.

به گزارش ایران ورزشی،  مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی المپیک در حالی سه‌شنبه  برگزارمی شود که رئیس فدراسیون‌ ژیمناستیک با شرایط عجیبش دعوت شده است. فدراسیونی  که سال‌های اخیر حاشیه‌هی جور واجوری  را تجربه کرده اما تمام شدنی نیست. 

در حالی که انتخابات فدراسیون را دیوان عدالت اداری باطل کرده،اما  کمیته ملی المپیک عابد حقدادی  رئیس فعلی فدراسیون  را دعوت کرده است. دعوتی که چالش های زیادی را برای فدراسیون و ورزش ایران داشته است.

چرا که اسم زهرا اینچه‌درگاهی در سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک به عنوان رئیس ثبت هست و فدراسیون ششمیربازی جهانی FIG او را  رئیس فدراسیون ایران می داند. هرچند حقدادی در انتخابات رای آورد اما فدراسیون جهانی هنوز اینچه درگاهی را رئیس می داند و حتی برای حضور ژیمناست ها در بازیهای آسیایی باز هم اینچه درگاهی بعداز مذاکرات با مسئولان کمیته ملی المپیک، مجوز گرفت. اتفاقی که نشان می دهد فدراسیون جهانی تنها  اینچه‌درگاهی را رئیس فدراسیون می داند. از طرف دیگر حالا که دیوان عدالت اداری  انتخابات فدراسیون ژیمناستیک را باطل کرده، دعوت از حقدادی برای مجمع روز سه شنبه ریسک بزرگی برای کمیته ملی المپیک محسوب می شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال