فوتبال ایران

7564
مظفری زاده :به هیچ وجه تراکتور بالاتر از سقف قراردادهزینه نکرد

تصویب سقف جدید به لحاظ انضباط  مالی خیلی خوب است

مظفری زاده :به هیچ وجه تراکتور بالاتر از سقف قراردادهزینه نکرد

مدیر باشگاه تیم تراکتور در رابطه با سقف قرار داد تعیین شده معتقد است اگر این موضوع ضمانت اجرایی پیدا کند برای تیمها بسیار مفید است .

ناصر قراگزلو /سعید مظفری زاده مدیر تیم تراکتور سازی دررابطه با قانون سقف بودجه که توسط کار گروه مربوطه به مبلغ 325 میلیارد تومان برای باشگاه های لیگ برتری در لیگ آتی تصویب شده به ایران ورزشی گفت :قانون سقف بودجه 325 میلیارد  قانون خیلی خوبی است مشروط  به اینکه اجرایی شود چه بسا که هر قانونی رکن اصلی اش اجرای قانون است .
مدیر باشگاه تراکتور در ادامه فزود :این قانون باید توسط همه باشگاه‌ها رعایت شود و در این خصوص قانوندگذار حتما تمهیدات لازم و اجرایی را در نظر خواهد گرفت ضمن اینکه سقف بودجه در نظر گرفته شده به لحاظ انضباط مالی خیلی خوب ونکته ای قابل قبول است .
مظفری زاده با رد بعضی از مواردی که در خصوص تراکتور و هزینه های بالای این باشگاه مطرح شده تاکید کرد :باشگاه تراکتور کاملا مصوبه فدراسیون را رعایت کرده و به هیچ وجه بالاتر از سقف قرار داد مبلغی هزینه نکرده و خریدها و مبالغش هم کاملا مشخص است و همه اسناد و مبالغ خریدها و سایر مسائل باشگاه تراکتور کاملا مشخص و شفاف است ضمن اینکه ما یک باشگاه خصوصی هستیم و مانند باشگاههای دولتی نیستیم و با محدویت مالی مواجه هستیم .
مدیر باشگاه تراکتور از اهداف این باشگاه در فصل جاری حرف زده و در این خصوص می گوید :قهرمانی در جام حذفی هدف اول و اصلی ماست. در کنار آن دنبال بهترین نتایج و نمایش در بازیهای باقی مانده لیگ هستیم تا بهترین رتبه را کسب کرده و هواداران مان را خوشحال سازیم .
مظفری زاده در ارتباط با وضعیت مهدی عبدی و صحبت‌هایی که در خصوص این بازیکن و بازگشتش به پرسپولیس مطرح می شود خاطر نشان ساخت :از مسائلی که در خصوص این بازیکن گفته شده کاملا بی خبرم اما این بازیکن به شکل قرضی به تراکتور آمده بودکه قطعا در پایان فصل در خصوص او صحبت و تصمیم گیری خواهد شد اما فعلا صحبت خاصی مطرح نشده یا اینکه حداقل من از این موضوع بی خبر هستنم .
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران