فوتبال ایران

7577
سپاهان – گل گهر، آلومینیوم- مس رفسنجان در  نیمه نهایی حذفی

حدف تلخ تراکتور در تبریز، آتش بازی سیرجانی‌ها

سپاهان – گل گهر، آلومینیوم- مس رفسنجان در نیمه نهایی حذفی

چهره چهار تیم نیمه نهایی جام حذفی امسال روشن شد.

به گزارش ایران ورزشی امروز با برگزاری چهار مسابقه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی چهره چهار تیم مرحله نیمه نهایی این رقابت ها مشخص شد.

در یکی از این مسابقات تیم آلومینیوم اراک به سختی از سد تیم لیگ یکی چادرملو اردکان گذشت.

تلاش دو تیم در این مسابقه در وقت قانونی حاصلی نداشت تا اینکه رضا جبیره در دقیقه 119 دروازه چادرملو را باز کرد و حذف کننده پرسپولیس به نیمه نهایی رسید.

در دیداری دیگر گل گهر که در لیگ برتر در هفت مسابقه اخیرش برنده نشده بود با پنچ گل از سد تیم هوادار گذشت.

گل گهر در دقیقه 8  با گل احمدرضا زنده روح از میهمانش پیش افتاد اما در بیست دقیقه پایانی دو گل و سپس در وقت های تلف شده دو گل دیگر دریافت کرد تا شکست تلخی در سیرجان داشته باشد.

سعید سحرخیزان ، مسعود زائرکاظمینی(دو گل) و مهدی ممی زاده دیگر گل های گل گهر را به ثمر رساندند.

در یکی دیگر از بازی های حساس این مرحله  سپاهان با تک گل دقیقه 39 فرشاد احمدزاده ملوان را در اصفهان شکست داد  تا این تیم هم یکی از چهار تیم نیمه نهایی باشد.

در آخرین بازی این مرحله مس رفسجان در تبریز دست به کار بزرگی زد و با یک گل از سد تراکتور گذشت تا نویدکیا در این جام مدعی باشد.

این بازی هم در نود دقیقه قانونی گلی نداشت .اتفاق ویژه اینجا بود که رحمان جعفری پنالتی تراکتور را در دقیقه 77 از دست داد تا بازی به وقت های اضافه کشیده شود اما در اولین دقیقه این وقت ها محمدمهدی محبی دروازه میزبان را باز کرد و بعد از آن تراکتور هرچه کرد نتوانست این گل خورده را جبران کرده و حذف تلخی داشته باشد.

در مرحله نیمه نهایی مس رفسنجان با آلومینیوم اراک و سپاهان مقابل گل گهر قرار خواهند گرفت.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران