اخبار

7587
مطالبه عمومی از وزارت ورزش و نهادهای ذی مدخل!!

از فدراسیون فوتبال آبی گرم‌نمی شود؛

مطالبه عمومی از وزارت ورزش و نهادهای ذی مدخل!!

احمد میرزاییان/ موضوع فساد و مسامحه مسئولان با خبط و خطاها و ناهنجاری‌ها کهنه و نخ نماشده است.برای مقابله با این‌پدیده  زشت لازم است وزارت ورزش و نهادهای نظارتی به جد وارد گود شوند.
انتشار خبرهای تاسف آور در باره عملکرد مساله  دار و حاتم بخشی مسئولان مس رفسنجان و به تبع آن چند مدیر و دست اندرکار فوتبال و اهالی رسانه تمامی اخبار ورزشی کشور را تحت الشعاع قرار داد.
البته این رویه غلط تنها به یک باشگاه شهرستانی اختصاص ندارد و تیمها و مدیران و نفرات دیگری از جمله تیمهای صنعتی  و حتی سرخابی ها در این وادی گام برداشته و کسی به آنها تلنگر هم نزده است!!
در ابتدای حضور  وزیر محترم  ورزش در ساختمان سئول جلسه ای با ایشان داشتیم.در آن نشست به صراحت گفتم ،نیاز است نگاهی دقیق و همراه با نظارت  به اداره فوتبال داشته باشید.
در تشریح و تبیین این نظریه تصریح کردم ، اگر قرار بگذارید در ورزش تقسیم بندی داشته باشید. پنجاه درصد انرژی خود را معطوف به فوتبال  کنید و پنجاه درصد مابقی را  به دیگر رشته ها اختصاص دهید.
امروز با بمباران رسانه ای و مطالبه عمومی مشخص شده است که تمام فعالیت‌های ورزش و تلاش های‌موثر انجام شده از سوی وزیر ،تحت الشعاع فساد فوتبالی قرار گرفته است.
حالا همه از یکدیگر سوال می کنند با این‌مناقشه و ناهنجار چه برخوردی باید صورت گیرد؟
 به روشنی و به صراحت می گویم از فدراسیون فوتبال و مسئولان آن آبی گرم‌نمی شود.
فدراسیون در پرونده های گذشته از جمله قرار داد ویلموتس عملکرد ناکافی داشته است. دخالت دو عضو ارشد و اجرایی فوتبال کشور نمونه روشنی از این ماجرای تلخ و گزنده است.
عجیب اینکه در این ماجرای  متقن و روشن که توسط نهادهای نظارتی رسانه ای شد،بار دیگر فدراسیون مصلحت اندیشی پیشه کرد  و سعی کرد مساله  خطای آشکار دو عضو اجرایی خود را استعفا قلمداد کند ،نه اخراج و کنار گذاشتن!
بنابراین با عنایت به موارد مطروحه انتظار می رود،شخص وزیر و مدیران دست اندرکار وزارت ورزش و نهادهای نظارتی و قضایی بدون اغماض و تلف کردن زمان ، به این‌پرونده رسیدگی و نتایج حاصله را به اطلاع عموم برسانند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار