فوتبال ایران

7646
قطر یا هند، مقصد بعدی چشمی

قطر یا هند، مقصد بعدی چشمی

روزبه چشمی بعد از پایان فصل به احتمال زیاد لژیونر خواهد شد.

به گزارش ایران ورزشی، روزبه چشمی چند ماه قبل به بهانه جوانگرایی از تیم ملی کنار گذاشته شدو مربیان تیم ملی اعتقاد داشتند که بایدترکیب تیم خود را جوان کنند و به بازیکنان میدان دهند که درجام جهانی بتوانند با انرژی بیشتری درترکیب تیم ملی ایفای نقش کنند.

چشمی اما همچنان دراستقلال یک مهره تاثیرگذار است وبی آنکه خللی در آمادگی‌اش ایجاد شده باشد مشغول بازی است و آثاری از خستگی درساق‌های او دیده نمی‌شود.

با این حال ممکن است پیشنهاد‌های خارجی موجب جدایی این بازیکن از ترکیب استقلال شود و چشمی به تیم دیگری برود. چشمی از یک تیم هندی پیشنهاددریافت کرده که گفته می‌شود در محدوده 200 هزار دلار است اما حضوردرهند شاید برای روزبه چشمی چندان جذاب و مقرون به صرفه نباشد.

گفته می‌شود این بازیکن نیم نگاهی به بازگشت دوباره به قطر دارد و مدیربرنامه‌هایش در حال رایزنی با قطری‌ها است تا شاید دوباره زمینه ساز بازگشت او به لیگ ستارگان شود. به طور قطع چشمی یک فصل دیگر می‌تواند در هر تیمی از لیگ قطر به بازی حرفه‌ای ادامه دهد اما به هرحال همه چیز بستگی به روند مذاکرات دارد و باید دید بعداز پایان فصل جاری چشمی برای آینده خود چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا در استقلال خواهد ماند و یا اینکه ترجیح می‌دهد سال‌های پایانی دوران حضور خود را در لیگ‌های کشورهای همسایه سپری کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران