منهای فوتبال

7696
داوران برد را  به اوسیک هدیه دادند!

فیوری بعد از اولین شکست دوران حرفه‌ای:

داوران برد را به اوسیک هدیه دادند!

دیشب در رقابتی جذاب بین دو بوکسور شکست ناپذیر سنگین وزن جهان، الکساندر اوسیک از اوکراین موفق به شکست تایسون فیوری از انگلستان شد.

در این مسابقه حساس که در عربستان با حضور ستارگان نام آشنای ورزش که در جایگاه تماشاگران حاضر بودند برگزار شد، بعد از ۱۲ راند مسابقه با رای داوران پیروزی به  الکساندر اوسیک رسید.

اوسیک مسابقه را بهتر شروع کرد و در راندهای ابتدایی ضربات بیشتری به حریف قدرتمند خود زد. اما در راند ۵ و ۶ فیوری موفق شد به مسابقه برگردد. در راند هشتم اوسیک ابتکار عمل را کامل به دست آورد و در راند ۹ فرصت داشت که تایسون فیوری را ناک اوت کند.

فیوری را هیچگاه پیش از این اینقدر آسیب پذیر ندیده بودیم اما موفق شد در آخرین لحظات از ناک اوت شدن خود جلوگیری کند. در راند ۱۰ بسیار عجیب بود که فیوری هنوز سر پا باقی مانده اما با ارائه یک نمایش دفاعی موفق شد برای خود زمان و نفس بخرد و در راند ۱۱ بازی دوباره به تعادل نزدیک شد و حتی یک ضربه سخت از فیوری به پهلوی اوسیک، این بوکسور اوکراینی را به دردسر انداخت.

در راند ۱۲ هر دو بوکسور تلاش کردند تا ضربه ناک اوت کننده به حریف خود وارد کنند که ناکام ماندند، تا بعد از اتمام ۱۲ راند داوران در مجموع عملکرد اوسیک را بیشتر شایسته پیروزی بدانند تا اولین شکست دوران حرفه ای تایسون فیوری ثبت شود. البته او در مصاحبه بعد از مسابقه اعلام کرد که خود را برنده مسابقه می داند و به خاطر جنگی که در اوکراین در جریان است داوران این پیروزی را به اوسیک هدیه داده اند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال