فوتبال ایران

7706
منافی: بازیکنان، اوسمار را پذیرفته‌اند

آرامشی که در تیم پرسپولیس هست در استقلالی‌ها دیده نمی‌شود

منافی: بازیکنان، اوسمار را پذیرفته‌اند

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است آرامشی که نزد بازیکنان پرسپولیس درربازیهای پایان فصلشان دیده می شود در بازیکنان تیم رقیب دیده نمی شود .

ناصر قراگزلو /جواد منافی در گفت‌و‌گو با «ایران ورزشی» می‌گوید، تیمی در جنگ قهرمانی برنده خواهد شد که از لغزش مدعی دیگر نهایت استفاده را ببرد: پرسپولیس بهترین موقعیت را برای رسیدن به صدر مقابل سپاهان داشت که آن را از دست داد. درست زمانی که استقلال متوقف شده بود پرسپولیس با برد مقابل سپاهان می‌توانست به صدر جدول صعود کند که این بخت با تساوی خانگی پرسپولیس از دست رفت. بعد از اینکه آن فرصت طلایی از دست رفت حالا باید با پیروزی در سه بازی باقیمانده‌اش منتظر لغزش حریف باشد. بازیکنان پرسپولیس باید با حداکثر توان‌شان بجنگند چون حریفان‌شان هم سخت‌تر از استقلال هستند به همین دلیل باید با همه وجود بازی کنند و برنده شوند و در هیچ مسابقه‌ای حق اینکه انگیزه‌شان کمتر شود را ندارند.
منافی ادامه داد: پرسپولیس با نفراتی که دارد از همه تیم‌های لیگ برتری شرایط فنی بهتری داشته و قدرت برتری مقابل هر تیمی را دارد اما با وجود این مقابل تیم هوادار اشکالاتی را دیدیم که نباید دیگر تکرار شود. این مشکلات هم به زیاد موقعیت از دست دادن و دادن موقعیت گل فراوان به حریف بازمی‌گردد که حتماً در سه بازی پایان فصل نباید تکرار شود.
مدافع چپ سابق پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولس باید برای پاس دادن در موقعیت‌های حساس بیشتر همدیگر را ببینند و البته با آرامش بیشتری بازی می‌کنند. این آرامش به وضوح در چهره بازیکنان پرسپولیس دیده می‌شود به همین دلیل بازی‌هایشان را پرقدرت‌تر از حریفان‌شان می‌برند درحالی‌که استقلال در بازی‌هایش سخت پیروز می‌شود. همین نکته نشان می‌دهد بازیکنان استقلال استرس بیشتری برای حفظ صدر و پیروزی‌هایشان دارند.
منافی در ارتباط با ضعفی که روی ضدحملات حریفان در عملکرد دفاعی پرسپولیس دیده می‌شود، گفت: هافبک‌های دفاعی باید به مدافعان کناری در ضدحملات کمک کنند. البته بازیکنان خط دفاعی مثل گولسیانی هم که پا به سن گذاشته‌اند و به دلیل فشردگی بازی‌ها کمی خسته شده‌اند و اوسمار می‌تواند از عناصر دفاعی دیگرش مانند فرجی و نعمتی بیشتر استفاده کند تا فشار فقط روی مدافعان اصلی نباشد. بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان در رابطه با جو مثبتی که در رابطه با ماندن اوسمار به وجود آمده هم گفت: بازیکنان پرسپولیس اوسمار را پذیرفته‌اند که نکته‌ای مهم در یک تیم محسوب می‌شود از این‌رو به نظر شرایط برای ادامه همکاری و تمدید قرارداد با این مربی برزیلی فراهم‌ است.
 
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران