فوتبال ایران

7714
برزگر: گل زودهنگام حریف را از هم می‌پاشاند

بازیکنان پرسپولیس نباید خیلی ریسکی وبی محابا بازی کنند

برزگر: گل زودهنگام حریف را از هم می‌پاشاند

بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است بازیکنان پرسپولیس نباید مانند بازی قبلی فرصت سوزی کنند و در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی کار حریف را یکسره سازند .

ناصر قراگزلو /محمد برزگردر مورد بازی مقابل استقلال خوزستان و اهمیت این بازی گفت :برای پرسپولیس اهمیت زیادی دارد و به نوعی شش امتیازی است. در شرایطی که رقابت برای قهرمانی به اوج رسیده و از حساسیت زیادی برخوردار شده، پرسپولیس نباید هیچ امتیازی در سه بازی باقیمانده‌اش از دست بدهد.

بازیکن پرسپولیس در ادامه افزود: تمرکز روی بازی مستقیم بسیار مهم است به همین دلیل پرسپولیس باید از فکر دیدارهای بعدی‌اش برای موفقیت در بازی سه‌شنبه خارج شود. البته گروه آنالیز قوی پرسپولیس و شخص اوسمار که قدرت بازیخوانی و کوچینگ خوبی دارد حتماً راهی برای پرسپولیس پیدا خواهد کرد که تیم موفق شود.
برزگر تاکید کرد :قطعاً به کار بردن روش‌های مدنظر اوسمار و به کار بستن آنها می‌تواند سرخپوشان را به برتری برساند. نکته‌ای که اهمیت زیادی دارد برد و کسب سه امتیاز است که تحت هر شرایطی باید مقابل حریف خوزستانی اتفاق بیفتد تا پرسپولیس از کورس رقابت برای قهرمانی دور نماند.
بازیکن اسبق پرسپولیس خطرنشان ساخت : استقلال خوزستان مقابل تیم قدرتمند سپاهان موفق به کسب تساوی و متوقف کردن حریفش شد اما به طور کلی تیم‌های ته جدولی با وجود خطرناک بودن و انتحاری بازی کردن‌شان شرایط روحی خاصی دارند که اگر کار آنها را در 20 دقیقه ابتدای بازی تمام کنید و چند گل در نیمه اول به آنها بزنید قطعاً از هم می‌پاشند و کار برای برد پرسپولیس آسان خواهد شد.
او گفت: پرسپولیس برای اینکه مثل بازی مقابل هوادار غافلگیر نشده و ضدحمله نخورد حتماً باید چند بازیکن از جمله هافبک دفاعی‌اش را در زمان حملات حریفان در زمین خودش نگه دارد و بی‌محابا و خیلی ریسکی حمله نکند تا غافلگیر نشود. بازیکنان هجومی هم باید از فرصت‌هایشان نهایت استفاده را ببرند تا پیروز شوند و موقعیت سوزی نکنند. همچنین معتقدم استفاده از کانال‌های کناری و حفظ مالکیت توپ خیلی مهم است که حتماً در دستور کار بازیکنان پرسپولیس قرار خواهد گرفت.
برزگر در رابطه بانقش سروش رفیعی در شکل گیری حملات پرسپولیس نیز گفت :بازگشت سروش می‌تواند خاصیت نفوذ پرسپولیس از عمق را افزایش داده تا بازیکنان علاوه بر جناحین از عمق هم حمله کنند و جدا از اورونوف و ترابی که وینگرهای هجومی و سازنده پرسپولیس هستند قدرت بازیسازی و پاس‌های او می‌تواند آپشن‌های هجومی سرخپوشان را افزایش دهد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران