فوتبال ایران

7757
نکونام: این فصل خیلی سختی کشیدیم

تا پایان فصل درباره لیست ورود و خروج حرفی نمی زنیم

نکونام: این فصل خیلی سختی کشیدیم

جواد نکونام در گفت و گویی تازه بار دیگر به دشواری های مربیگری در فصل جاری اشاره کرد.

به گزارش ایران ورزشی، من مربی‌ام و این چیزها را می‌فهمم. بازی داشتیم که از دقیقه 70 به بعد عضلات 4،5 بازیکن گرفته بود ولی در زمین ماندند و با تمام توان بازی کردند که مبادا تیم ضربه بخورد. درست است ما این فصل سختی زیاد کشیدیم ولی این چیزهای زیبا را هم با چشم دیدیم و تجربه کردیم. به داشتن چنین بازیکنانی افتخار کنم. درباره نقل و انتقالات هم باید بگویم فعلا تمرکزمان را روی سه بازی باقی مانده گذاشته ایم چون نمی‌خواهیم چیزی حواسمان را پرت کند. بعد از پایان فصل سریعا کارمان را برای بستن تیم فصل جدید آغاز می‌کنیم.»
نکونام درباره رقابت با رقبا و حساسیت‌های موجود تاکید کرد: «نگاه ما فوتبالی‌‌ها متفاوت است. ببینید ما در فوتبال رقابت داریم. ممکن است در زمین فوتبال برای برد با هم بجنگیم و دعوایمان شود ولی بیرون از زمین، رفیق هستیم. وقتی بحث برد و باخت می شود، بازیکنان و مربیان می‌خواهند برنده باشند. می‌خواهند تیم‌شان سه امتیاز را بگیرد. اتفاقا این چیزها تعصب را نشان می‌دهد و باید نگاه فوتبالی داشت. خلاصه که ما فوتبالی‌ها ته تهش بیرون از زمین با هم رفیق هستیم.»
سرمربی استقلال درباره واگذاری این باشگاه به هولدینگ خلیج فارس و اتفاقاتی که در این باشگاه رخ داده، گفت: «من مربی فقط برایم مهم است که کار تیمم به بهترین شکل ممکن و در فضایی آرام پیش برود. وقتی احساس کنم مشکل هست، نمی‌توانم سکوت کنم چون مسئول هستم. به هر حال هولدینگ تازه آمده و زمان نیاز دارد تا اوضاع را سر و سامان دهد ولی نگاه مثبتی به باشگاه و هوادارانش دارد. بازیکنان هم به آینده باشگاه خیلی امیدوارتر هستند. استقلال خیلی کار دارد برای اینکه بتواند سر و سامان بگیرد. باید زیر ساخت‌ها درست شود. ما هنوز مشکل زمین تمرینی داریم. کمپ حداقل امکانات را دارد. حل این چیزها زمانبر است. هدف هولدینگ ایجاد یک ساختار خوب است و خود من به شخصه تا زمانیکه در استقلال باشم کمک می‌کنم تا بتوانیم به روز شویم و امکاناتی داشته باشیم که در شان استقلال نام استقلال، هولدینگ و طرفداران باشد. فعلا که تمام تمرکز ما سه بازی پیشروست. انشالله که با حفظ این آرامش بتوانیم به هدفمان برسیم.»
جواد نکونام در پایان در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که چه زمانی تصمیم گرفتید خادم امام زاده صالح باشید، گفت: «من اصلا دوست ندارم درباره این مسایل صحبت کنم چون یک چیزهایی شخصی و قلبی است. خواهش می‌کنم شما هم زیاد به این مسایل ورود نکنید. در جواب سوال‌تان تنها بگویم من حدود ٢٠سال است که به امام زاده صالح می‌روم و علاقه قلبی به آنجا دارم. از مربیانم چه خارجی‌ها و چه ایرانی‌ها سوال کنید متوجه می‌شوید که همیشه قبل از تمام مسابقات باشگاهی و ملی به آنجا می‌روم. اعتقاداتم را دارم ولی دوست ندارم کسی بداند یا علنی کاری را انجام دهم. هیچوقت هم دوست ندارم در رسانه‌ای چیزی نوشته شود. در هر صورت عزیزان در امامزاده به من لطف داشتند و من هم قبول كردم.»
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران