فوتبال ایران

7839
زاهدی: طلسم شده ام!

زاهدی: طلسم شده ام!

واکنش شهاب زاهدی به اخراج های متوالی در چند هفته اخیر:« انگار طلسم شده ام!»

به گزارش ایران ورزشی، مهاجم ایرانی آویسپا فوکوکا چهار روز پس از اینکه در رقابت‌های جی لیگ ژاپن دو کارت زرد متوالی در دیدار هفته پانزدهم مقابل سرزو اوساکا گرفت و از زمین اخراج شد، دیروز هم در جام حذفی چنین اتفاقی را در کمترین زمان ممکن تجربه کرد و نتوانست مانع از حذف تیمش شود.

 در حالی که کاشیوا در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده گل دوم را زده و در آستانه صعود قرار گرفت، مهاجم ایرانی آویسپا فوکوکا در دقیقه ۳+۹۰ روی توپ ارسالی بلند به میانه زمین، با آرنج به صورت بازیکن حریف زد (مثل صحنه‌ی اخراج در بازی قبل) تا داور به او کارت زرد نشان بدهد.

زاهدی در شرایطی که بازی را با عصبانیت و ناراحتی دنبال می‌کرد، ۵۰ ثانیه بعد هم روی پاس بلند به زمین کاشیوا و قبل از ورود به محوطه جریمه حریف، با حرکت عجیبی مدافع مقابل خود را هُل داد و نقش بر زمین کرد تا داور خیلی سریع کارت زرد دوم را به او نشان بدهد و از زمین اخراج کند.

شهاب زاهدی در واکنش به این اتفاقات گفت:«برایم باورنکردنی است. مگر می‌شود؟ اصلا باورکردنی نیست و نمی‌دانم چرا این اتفاق برایم می‌افتد. انگار طلسم عجیبی شده باشم و ناگهان همه چیز برخلاف تصورم پیش رفته است.»

وی افزود:«برخورد سختی نبود. کاملا برای توپ بود. داوران احساس می‌کنم بی‌جهت روی من زوم کرده باشند. من شرایط خوبی دنبال می‌کردم. این اتفاق برای من پذیرفتنی نیست. متاسفانه محروم شدم ولی باید بار دیگر همه چیز را تغییر دهم. شرایط باز هم خوب خواهد شد. جای هیچ نگرانی نیست و تنها موضوع نگران کننده این است که تاکنون این شرایط را تجربه نکرده بودم.»

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران