فوتبال ایران

7841
اوسمار: تا پایان فصل از سلمانی و پورعلی گنجی استفاده نخواهم کرد

اوسمار: تا پایان فصل از سلمانی و پورعلی گنجی استفاده نخواهم کرد

با اعلام سرمربی پرسپولیس، مرتضی پورعلی گنجی تا پایان فصل شانس حضور در ترکیب سرخپوشان را نخواهد داشت.

به گزارش ایران ورزشی، اوسمار ویرا در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: قبل از صحبت درمورد بازی باید با خانواده تمام افرادی که در این حادثه اخیر، عذادار شده‌اند همدردی کرده و به آنها تسلیت می‌گویم.

وی افزود: ۳ بازی تا پایان فصل باقی مانده و هر بار به اینجا می‌آییم می‌گوییم برای رسیدن به هدف هر یک از بازی‌ها چه قدر برای ما مهم است. این دیدار هم از این شرایط مستثنی نیست و خیلی برای ما مهم و سخت است.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد:« پس از یک تقویم فشرده و برگزاری بازی‌ها هر چهار روز یک بار، این تعطیلی از لحاظ روحی، فیزیکی و تاکتیکی برای ما خیلی خوب شد و توانستیم با یک ریکاوری مناسب به شرایط دلخواه برسیم. استقلال خوزستان هم در این مدت روی خود کار کرده است. هرچند ما نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کرده‌ایم و امیدوارم فردا با حضور هواداران یک بازی خوب انجام بدهیم. استقلال خوزستان نسبت به نیم فصل اول خيلي بهتر شده و بهتر بازی می‌کند. امیدوارم یک بازی خوب و جذاب برای هواداران و ۲ تیم باشد.»

اوسمار درخصوص اینکه چه تدابیری برای استفاده بهتر شاگردانش از فرصت‌ها اتخاذ کرده است؛ گفت:«همانگونه که در ابتدا گفتم چند روز برگزار نشدن بازی‌ها کمک کرد بازیکنان بتوانند بار دیگر با ریکاوری از نظر تاکتیکی، تکنیکی و ... روی خود کار کنند. این موضوع هم در دستور کار ما بود تا با هماهنگی بیشتر بچه‌ها، قدرت تمام‌کنندگی و ضربه به زدن سمت دروازه‌ بهتر شود. تیمی که در نیم فصل دوم بیشتر گل زده، کمتر گل خورده و بیشتر امتیاز گرفته پرسپولیس بوده است.»

وی درپاسخ به این سوال که با توجه به حضور یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی در تمرینات روزهای اخیر آیا امکان استفاده از آنها در بازی‌های باقی‌مانده وجود دارد، گفت: «در این فصل از آنها استفاده نمی‌کنیم.»

سرمربی پرسپولیس درمورد آخرین وضعیت تمدید قراردادش، گفت: «صحبت‌هایی درمورد تمدید قرارداد و برنامه‌ریزی فصل آینده داشته‌ایم اما الان تمرکز من و باشگاه روی ۳ بازی باقی‌مانده است. هر زمان این دیدارها تمام شد، در این خصوص تصمیم می‌گیریم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران