فوتبال ایران

7850
سد برزیلی مقابل شاگردان نکونام

سد برزیلی مقابل شاگردان نکونام

لوان پولی با حضور مقابل استقلال، تجربه حضور مقابل ۴ تیم بالانشین جدول را تجربه خواهد کرد.

به گزارش ایران ورزشی، یکی از دشوارترین بازی‌های استقلال تا پایان لیگ بیست‌وسوم قرار است امروز در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر برگزار شود و این تیم میهمان نساجی اوج گرفته، ساکت الهامی است.

نساجی که در سه هفته پایانی لیگ به‌دنبال کسب حداکثر امتیازات است تا از خط سقوط به دسته پایین‌تر جلوگیری کند، نمی‌خواهد سه امتیاز حساس دیدار مقابل استقلال را از دست بدهد.

نساجی پیش از روی کار آمدن الهامی در ۱۷ بازی لیگ، تنها ۲ برد نصیبش شد، یک کلین‌شیت به‌ثبت رساند و ۱۱ امتیاز به‌دست آورد؛ اما با حضور این سرمربی ۵۲ساله، ورق برگشت و مازنی‌ها دوباره تولدی را تجربه کردند.

این تیم هفتۀ گذشته در دیدار حساس مقابل استقلال خوزستان با ۴ گل به برتری رسیده و با روحیۀ مضاعف در حمایت کامل مازنی، منتظر استقلال هستند.

علاوه بر تأثیر ساکت الهامی، نمی‌توان از نقش تأثیرگذار لوان پولی، دروازه‌بان برزیلی نساجی که این روزها حضوری در درخشان در ترکیب ببر‌های مازندران دارد، چشم‌پوشی کرد.

لوآن پولی، یکی از بازیکنان برجسته تیم مازنی در سال 1403 بوده است. او پس از مصدومیت علیرضا رضایی جذب شد و هیچ‌کس فکر نمی‌کرد این خرید اجباری بتواند انقلابی در درون دروازه تیم ساکت الهامی ایجاد کند. او تا به اینجا در لیگ برتر طی 6 بازی فقط سه گل دریافت کرده و در سه بازی ابتدایی با پیراهن نساجی،  بهترین بازیکن زمین بوده است.

این دروازه‌بان مقابل سپاهان، تراکتور کلین شیت کرده و حالا منتظر کلین شیت در دیدار استقلال است تا رکورد‌های خودش را بهبود ببخشد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران