فوتبال ایران

7861
خوراکچی:کار برای تاریخ سازی بازیکنی از پرسپولیس هموار است

در آخرین مصاحبه ام به شما گفتم قهرمانی با تفاضل گل مشخص خواهد شد

خوراکچی:کار برای تاریخ سازی بازیکنی از پرسپولیس هموار است

آرسنال و منچستر سیتی هم تا آخرین لحظات با هم برای قهرمانی جنگیدند

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است اگر پرسپولیس زمانی که زاهدی در خط حمله پرسپولیس تنها بود مهاجم دیگری به خدمت می گرفت شرایط به مراتب بهتر می شد .

ناصر قراگزلو /محمود خوراکچی دروازه بان اسبق پرسپولیس در گفت و گو با سایت ایران ورزشی گفت :در آخرین مصاحبه ام به شما گفتم قهرمانی در روز آخر و بر روی تفاضل گل مشخص خواهد شد و در حال حاضر هم فکر می کنم مانند آرسنال و منچستر سیتی که تا هفته آخر برای قهرمانی لیگ برتر جنگیدند من اعتقاد دارم برای قهرمانی لیگ برتر ایران هم دو تیم سرخابی پایتخت برای قهرمانی تا هفته آخر می جنگندو در نهایت قهرمان در هفته آخر با تفاضل گل مشخص خواهد شد .هر دو تیم سایه به سایه هم پیش می روند و منتظر اشتباه تیم دیگر هستند .

دروازه بان اسبق پرسپولیس در ادامه افزود :در مصاحبه قبلی ام با شما گفتم شهاب زاهدی مهاجم بسیار خوبی است اما در خط حمله پرسپولیس تنهاست و در حال حاضر هم اعتقاد دارم عیسی مهاجم بسیار خوبی است اما او هم در حال حاضر در پرسپولیس تنهاست از این رو اگر آقای درویش برای پرسپولیس همین امروز مهاجم بگیرند بهتر از فرداست .

خوراکچی در رابطه با دو دیدار هفته پایانی پرسپولیس خاطر نشان ساخت :همه چیز در درون زمین رقم نخواهد خورد و قطعا در این بین مدیریت و هواداران باید تا لحظه آخر برای قهرمانی و موفقیت پرسپولیس باید از تیم محبوبشان حمایت کنند ..

پیشکسوت پرسپولیس از ناامید نشدن در فوتبال و نقش اتفاقات در تعیین نتیجه صحبت کرده و در این رابطه تاکید می کند :بایرن در دیدار برگشت مقابل مادرید تا دقیقه ۸۵فینالیست بود اما تیم مادرید در دقیقه ۸۷و ۹۲با دو گلی که به ثمر رساند برد را از بایرن گرفت و به فینال رسید .

خوراکچی در پایان خاطر نشان ساخت :چندین بار فرصت برای تاریخ سازی بازیکنان پرسپولیس فرصت پیش آمده مانند گلی که سپهر حیدری در دقیقه ۹۷مقابل سپاهان به ثمر رساند از این رو بازیکنان پرسپولیس می توانند در دو بازی آخر خصوصا بازی با مس رفسنجان اگر کار به تفاضل گل و مواردی از این دست کشیده شود کار برای تکرار تاریخ سازی بازیکنان پرسپولیس هموار خواهد شد .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران