فوتبال ایران

7870
پرسپولیس 4 - استقلال خوزستان 3؛ صدرنشینی با کامبک رویایی

صدر جدول از دل یک جهنم سوزان

پرسپولیس ۴ - استقلال خوزستان ۳؛ صدرنشینی با کامبک رویایی

پرسپولیس در حضور هوادارانش غافلگیر شد و سه گل خورد اما در بیست دقیقه پایانی ۴ گل زد تا با کامبکی تاریخی صدرنشین شود.

به گزارش ایران ورزشی در یکی از تاریخی ترین بازی های لیگ برتر پرسپولیس که در حضور بیش از 40 هزار هوادارش در تهران سه گل در نیمه اول دریافت کرده بود در پایاین با پیروزی 4 بر 3 به صدر جدول رسید.

پرسپولیس که ساعاتی قبل از بازی گولسیانی را به خاطر مصدومیت از دست داد و فرشاد فرجی جایگزین او شد  شب عجیبی را مقابل استقلال خوزستان سپری کرد و در کمال ناباوری با سه گل  در نیمه اول شکست خورد و  به رختکن رفت.

دقیقه 4 بازی  سُر خوردن دانیال اسماعیلی‌فر باعث شد تا محمدجواد آقایی‌پور صاحب توپ شود و پاس خود را به علیرضا کاظمی بدهد. او توپ را از بین پاهای حسین کنعانی عبور داد و ضربه نهایی را به دروازه پرسپولیس زد.

بعد از این گل ناباورانه پرسپولیس سه چهار موقعیت گلزنی خوب توسط آل کثیر از دست داد اما خط دفاع این تیم روی هر حرکت تهاجمی میهمان متزلزل به نظر می رسید  به طوری که در اوج حملات برای ثبت گل مساوی گل دوم را هم از ریباند یک کرنر خورد.

دقیقه 40اشتباه عجیب فرشاد فرجی منجر به کرنر شد. توپ روی دروازه ارسال شد و بعد از دفع بازیکن پرسپولیس، آرتور رستم در نقطه کور صاحب توپ شد و با شوتی استثنایی دروازه بیرانوند را برای بار دوم گشود.

در شرایطی که پرسپولیس تلاش می کرد تا اختلاف را کم کند و با باخت 2 بر یک به رختکن برود شوت دانیال اسماعیلی فر تیر افقی دروازه حریف را لرزاند  و یک بار هم شوتعبدالکریم  توسط گروسیان مهار شد تا اینکه گل سوم استقلال هم فاجعه را تکمیل کرد.

دقیقه 45 شوت سرکش دانیال اسماعیلی فر از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد به تیرک افقی دروازه راهی اوت شد.

با شروع نیمه دوم اوسمار سه تعویض همزمان انجام داد و علی نعتی، محمد خدابنده لو و وحید امیری را به جای فرشاد فرجی ، سروش رفیعی  و مسعود ریگی وارد زمین کرد.

در شرایطی که پرسپولیس برای جبران گل های خورده سراپا حمله بود ساویو روبرتو هافبک برزیلی استقلال خوزستان با دریافت کارت زرد دوم  از بازی اخراج شد تا به نوعی زمینه ساز کامبک تاریخی سرخ ها شود.

 دقیقه 76 در حالی که پرسپولیس چند موقعیت ایده آل را از دست داده بود  روی حرکت وحید امیری و خطای بازیکن استقلال خوزستان پرسپولیس صاحب ضربه پنالتی شد. حسین کنعانی پشت توپ ایستاد و بعد از مکث طولانی و در حالی که گروسیان وسط دروازه ایستاده بود، توپ را به گوشه سمت چپ زد و دروازه را گشود.

یک دقیقه بعد دقیقه  پس از یک حمله سریع پاس در عمق حسین کنعانی با ضربه نهایی از سوی دانیال همراه شد و دروازه باز شد.

دقیقه 86 پاس بلند ... به پشت مدافعان استقلال خوزستان ارسال شد و عیسی توپ را از مدافعان حریف ربود و با یک ضربه بالاخره طلسم را شکست و تیمش را پیش انداخت.

سرانجام  در دقیقه 90+6 و در شرایطی که استقلال خوزستان پیش تاخته یک موقعیت گل جدی خلق کرده بود امید عالیشاه در ضد حمله کار را در اختیار گرفت و با پاس دقیق توپ را به دانیال داد. او کات بک را به سمت دروازه فرستاد و کنعانی شوت زد. گروسیان موفق شد توپ را برگرداند و این اورونوف بود که گل چهارم را زد.

با این برد پرسپولیس 62 امتیازی شد تا  در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل با یک امتیاز اختلاف به استقلال صدرنشین شده و برای قهرمانی امیدوار شود.

 

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران