فوتبال ایران

7880
اعتماد به موقع اوسمار به دانیال

اعتماد به موقع اوسمار به دانیال

دانیال اسماعیلی فر در نیمه دوم دیدار استقلال خوزستان، عملکرد ضعیفش در نیمه اول را به خوبی جبران کرد.

محمدرضا رحیم پور/ بازی کردن در پست های دفاعی فوتبال آن هم در تیم بزرگی مثل پر‌سپولیس بند بازی است؛ وقتی یک بند باز در ارتفاع چندین متری روی یک طناب باریک قدم می‌زند همه برایش دست می‌زنند و هورا می کشند اما اولین اشتباه او منجبر به سقوطی دردناک برایش خواهد شد‌‌.

اتفاقی که برای دانیال در دیدار مقابل استقلال خوزستان رخ داد، دقیقا مثل بند بازی بود که ابتدای نمایش تعادلش برهم میخورد، همه اعتماد خود را نسبت به توانایی‌های او از دست داده بودند و خواهان تعویض زود هنگامش بودند اما اوسمار با اعتماد درست به او، اسماعیلی فر را در زمین حفظ کرد چرا که می دانست این هنوز برای قضاوت خیلی زود است.
در نیمه دوم همه چیز برای دانیال عوض شد و قطعا یکی از ارکان اصلی خلق این کامبک شگفت انگیز کسی نبود جز دانیال.
اگر به حرکات بدون توپش در کانال سمت راست نگاه کنید، متوجه خواهید شد در شبی که همه چشم به ساق پای ترابی و اورنوف برای باز کردن دفاع کور استقلال خوزستان داشتند، این دانیال بود که همه کاره پرسپولیس شده بود.
اوج شاهکارش هم به گل هم دوم بازمی‌گردد، در گل دوم بلافاصله بعد از اینکه توپ را به کنعانی می‌رساند با یک حرکت بدون توپ سریع خود را به پست مدافعان استقلال خوزستان می رساند و یک دو را با حسین را کامل و گلزن تیمش می‌شود.
در گل چهارم هم حضور موثر و ارسال دقیق به محوطه جریمه زمینه ساز گل صدرنشینی پر‌سپولیس می‌شود اما کسی این صحنه ها را دید؟!
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران