فوتبال ایران

8001
بائو: هواداران به سبک بازی نکونام انتقاد دارند

بائو: هواداران به سبک بازی نکونام انتقاد دارند

میثم بائو: استقلال بازیکنان خوبی دارد.

محمدرضا رحیم پور/ استقلال برای رسیدن به سکوی قهرمانی دو بازی پیش رو دارد که هر کدام از این بازی‌ها به دلیل حساسیت کار، حکم یک فینال را خواهد داشت و به علاوه حالا شاگردان نکونام باید منتظر لغزش پرسپولیس هم باشند. آبی‌پوشان این هفته یک دیدار مهم مقابل گل‌گهر سیرجان دارند و دنبال سه امتیاز این بازی هستند، به همین بهانه در خصوص شرایط استقلال و قهرمانی احتمالی این تیم با میثم بائو همکلام شدیم.

 - استقلال هفته گذشته صدر جدول را مقابل نساجی از دست داد و خیلی‌ها به نکونام پس از این دیدار انتقاد داشتند، نظرتان در خصوص عملکرد جواد نکونام چیست؟
استقلال این فصل هفته‌ها صدرنشین بوده و از این نظر نمی‌توان به جواد نکونام گله‌ای وارد کرد اما سبک بازی استقلال طوری است که زیبا و تهاجمی بازی نمی‌کند و شاید برای همین سبک بازی استقلال است که هواداران ناراحت نشدند.
-البته جواد نکونام این موضوع را متأثر از کمبود بازیکن می‌داند، در این خصوص با او هم‌عقیده نیستید؟
من به جواد نکونام به عنوان یک سرمربی نمره قبولی می‌دهم چراکه تیمش در کورس قهرمانی است اما قبول ندارم که استقلال بازیکن ندارد و این رفتار جواد که می‌گوید لیستم جذب نشده و بازیکن ندارم را نمی‌پسندم؛ همین الان هم در لیست استقلال بازیکنان بزرگ و باتجربه‌ای مثل چشمی، حسینی، ماشاریپوف، بلانکو و جلالی حضور دارند که اکثراً یا ستاره‌های خارجی هستند یا ملی‌پوشان داخلی، مگر زمانی که آقای قلعه‌نویی با حضور من و پیروز قربانی، وحید طالب لو و ستاره‌های جوان آمدند و قهرمان شدند، ما چهره بودیم؟ اکنون هم استقلال بازیکن تراز اولی دارد که دو سال پیش با فرهاد مجیدی توانسته بودند قهرمان لیگ برتر شوند.
-جواد نکونام در دفاع از خود می‌گوید، ترکیب مدعیان از تیم او قوی‌تر است.
پرسپولیس و استقلال مثل رئال مادرید و بارسلونا هستند، این تیم‌ها هر سال برای قهرمانی بسته می‌شوند و بهترین بازیکنان را در اختیار دارند؛ بعد هم شما به پرسپولیس که رقیب استقلال است نگاه کنید، این تیم چه در نیم‌فصل اول و چه در نیم‌فصل دوم تنها یک مهاجم هدف دارد اما مربی این تیم هیچ وقت اعتراضی به این موضوع نکرد و به دنبال کسب نتیجه بود.
-شانس قهرمانی را برای کدام تیم قائل هستید؟
من با این صحبت‌ها به هیچ عنوان قصد تخریب جواد را ندارم و باز هم تکرار می‌کنم باید از او و تیمش دفاع کرد چرا که هنوز شانس قهرمانی دارند و دو دیدار حساس پیش روی استقلال است که می‌تواند سرنوشت قهرمانی را به سود استقلال تغییر دهد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران