فوتبال ایران

8009
نویدکیا: آدمی نیستم که مدام بخواهم از این طرف و آن طرف همه چیز را بِکَنَم!

این با قوانین فیفا مغایر است که یک شرکت بتواند ۴ باشگاه داشته باشد

نویدکیا: آدمی نیستم که مدام بخواهم از این طرف و آن طرف همه چیز را بِکَنَم!

سرمربی مس رفسنجان افزود: الان تیم من جزو ۴ تیم است و در جام حذفی شانس دارد ولی اینکه از الان مالکیت ما مشخص نیست، بحثی نیست که من درموردش حرف بینم.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از  فارس، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان گفت: بازی خیلی مهم و سختی برای ما است. با توجه به شرایط جدول شانس آخر استقلال خوزستان است. این تیم در نیم فصل دوم خیلی بود و در بازی‌های بزرگ خیلی خوب کار کردند که می‌تواند برای ما خطرناک باشد. تیم‌هایی که شانس آخر دارند قطعا با تمرکز خیلی بالا می‌آیند چون زحمت یکسالشان است. باید خیلی باهوش بازی کنیم. باید بحث‌های تاکتیکی را خوب رعایت کنیم و اشتباهات را به حداقل برسانیم که بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.وی افزود: ۳ امتیاز این بازی می‌تواند در جدول خیلی به ما کمک کند. در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفتیم ولی از رده دهم تکان نخوردیم. امیدوارم بازی خوب و جوانمردانه‌ای شود. امیدوارم دو تیم اول بازی زیبایی را برگزار کنند و بعد از آن نتیجه خوبی بگیریم.سرمربی مس رفسنجان درمورد عملکرد رضا دهقانی، گفت: نمی‌توانم بگویم خیلی ایده‌آل بود چون توقعم از او بالا بود. متاسفانه وقتی به این تیم اضافه شد همان اوایل از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شدید شد. نزدیک ۵ هفته او را از دست دادیم. بعد از آن دوباره آسیب دید. می‌خواست خودش را برساند ولی شرایطش بدتر می‌شد. خوشبختانه در این ۳-۲ شرایطش بهتر شده و توانسته به تیم کمک کند. از زمانیکه در آکادمی سپاهان بود او را می‌شناختم. می‌دانستم بازیکن توانمندی است. انتظاراتم از او خیلی بیشتر است. بخشی مربوط به مصدومیت بود و قبول دارم. الان به تیم کمک می‌کند و امیدوارم در ادامه راه شرایطش بهتر شود.

نویدکیا درمورد اینکه آیا برای تمدید قرارداد به جمع بندی رسیده، عنوان کرد: چندهفته درموردش حرف زدم و خیلی هم خوب نیست ولی بازهم تکرار می‌کنم. اینجا خیلی راحت بودم و سعی کردم کارم را به نحواحسن انجام بدهگ. شرایط به خصوص از نظر مالی فراهم نبود و تیمم خیلی تحت فشار بود. همیشه برای اینکه مولی از شرکت مس بگیرم و به باشگاه تزریق شود باید اینجا می‌آمدم.

سرمربی مس ادامه داد: بعد از بازی استقلال در جام حذفی گفتم نمی‌توانم ادامه بدهم یا قبل از بازی تراکتور آنطور صحبت کردم. این‌ها از نظر شخصیتی برای سرمربی و تیم خوب نیست. چیز زیادی نمی‌خواهم. در باشگاهی بوده‌ام که به اندازه کافی وضعیت مالی خوب و امکانات زیاد را دیده‌ام. آدمی نیستم که به جایی می‌رسم مدام بخواهم از این طرف و آن طرف همه چیز را بِکَنَم! نه، می‌گویم اگر باشگاهی می‌خواهد بزرگ شود باید منظم باشد.

وی تصریح کرد: باید نظم مالی و مدیریتی داشته باشد. چه در ساختار تیمی و چه در ساختار باشگاهی، حتی ما زیر مجموعه شرکت هستیم آن‌ها باید منظم باشند. می‌گویم اگر می‌توانید باشگاه و تیم خوبی درست کنید و من هم می‌توانم کمک کنم با کمال میل، اگر نه بهتر است راهمان از هم جدا شود. اینکه من هرروز درمورد پول حرف بزنم خیلی کار زشتی است.

سرمربی مس رفسنجان افزود: الان تیم من جزو ۴ تیم است و در جام حذفی شانس دارد ولی اینکه از الان مالکیت ما مشخص نیست، بحثی نیست که من درموردش حرف بینم. اگر مسئولین این مشکل را حل نکنند ممکن است ۲ سال دیگر از لیگ برتر کنار بگذارند. اصلا این با قوانین فیفا مغایر است که یک شرکت بتواند ۴ باشگاه داشته باشد.

نویدکیا گفت: این‌ها را باید افرادی که در شرکت مس هستند درک کنند. شاید مدیرعامل این شرکت انقدر سرش شلوغ است نمی‌رسد ولی مشاورانش باید در مورد این مسائل تحقیق کنند و اطلاعات درست بدهند تا او تصمیمات درست بگیرد. مثلا مس رفسنجان را به شرکت مس سرچشمه یدهد، یکی را به صندوق بازنشستگی بدهد یا .... شرکت زبرمججوعه زیاد دارند. مشکل مالکیت را حل کنند.وی افزود: من الان که خودم را برای جام حذفی آماده می‌کنم تا شانسم را امتحان کنم، می‌بینم اگر تیم من یک درصد قهرمان شد ممکن است سال آینده نگذارند من بروم. پس این چه کاری است که من انقدر دست و پا بزنم، تیمم را آماده کنم، فشار بیاورم که پولشان را بدهید و... پس زحمات ما در نهایت به درد نمی‌خورد. این‌ها باید حل شوند.

نویدکیا گفت: وقتی ببینم شرکت و باشگاه همگام هستند و درست می‌روند من هم دلم می‌خواهد تا جاییکه امکان دارد به تیم کمک کنم. دلم نمی‌خواهد تیمی داشته باشم که دهم-دوازدهم باشد. نمی‌گویم ریخت و پاش کنیم ولی حتی بودجه سال آینده را نمی‌دانم و اینکه چقدر می‌توانم بازیکن بگیرم؟ خنده دار است که فقط ۷-۶ بازیکن قرارداد دارند. لیگ درحال اتمام است. ۶ روز دیگر همه چیز تمام است ولی اصلا عین خیالشان نیست. مدیرعامل باشگاه هم تنها مانده و کاری از دستش بر نمی‌آید.

سرمربی مس رفسنجان درمورد عدم رضایتش از بازیکنان تعویضی در یک مسابقه، اظهار داشت: بازیکنی که بار اولش بود بازی می‌کرد از همه بهتر بازی کرد و اصلا مشکلم او نبود. بازیکنانم باید بدانند چه یک دقیقه چه ۹۰ دقیقه، باید حواسشان به مباحث تاکتیکی باشد. اینجا نباید کسی برای خودش بازی کند. هیچ فوتبالیستی نباید به خاطر اینکه تماشاچی خوشش بیاد یا تلویزیون بیشتر نشانش بدهد یا هر چیز دیگری بازی کند. فقط باید چیزی که می‌خواهم را بازی کنند.

وی افزود: به خاطر همین کمی دلخوری برایم به وجود آمد. شاید من نتوانستم مواردی که دوست دارم را به آن‌ها تفهیم کنم ولی مشکل خاصی نیست. این‌ها تلنگرهایی است که باید به بازیکنان بزنم تا همه از مربیان و بازیکنان بدانند که باید در ساختار تیم حرکت کنند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران