فوتبال ایران

8070
استقلال یک - گل گهر صفر؛ تعقیب تا سوت پایان

استقلال یک - گل گهر صفر؛ تعقیب تا سوت پایان

استقلال با پیروزی مقابل گل گهر فاصله یک امتیازی خود با پرسپولیس را حفظ کرد تا به قهرمانی در روز آخر فصل امیدوار باشد.

به گزارش ایران ورزشی ستقلال در دیداری از هفته بیست و نهم لیگ برتر موفق شد با یک گل از سد گل گهر عبور کند اما پیروزی پرسپولیس در قزوین، شیرینی برد آبی ها را از بین برد و حالا آنها در انتظار یک معجزه در هفته بعد هستند تا عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

برخلاف تصور، این گل گهر بود که توانست نخستین موقعیت های جدی بازی را خلق کند. ابتدا شوت ابوالفضل رزاق پور را حسینی با واکنشی به موقع راهی کرنر کرد و در ادامه نیز چند حمله سیرجانی ها از دست رفت.

با وجود اینکه استقلال مالک توپ و میدان بود، اما آبی ها برای خلق اولین فرصت خود 35 دقیقه منتظر مانند. در این لحظه، شلیک دیدنی ماشاریپوف را رزاق پور با حضور به موقع روی خط دروازه، با ضربه سر راهی کرنر کرد. ضربه ارسالی نیز به سلیمی رسید که توپ روی پای او جفت و جور نشد.

سرانجام استقلال موفق شد در وقت های تلف شده به گل نخست بازی دست یابد. ارسال صالح حردانی در درون محوطه جریمه به گوستاوو بلانکو رسید و او با کنترل سینه، توپ را برای روزبه چشمی کاشت و این بازیکن نیز با ضربه بغل پا، گل نخست را به ثمر رساند.

در وقت های اضافه نیمه نخست، روبرتو تورس در محوطه جریمه صاحب فرصت شد که ضربه او را حسینی راهی کرنر کرد و در نهایت نیز نیمه نخست این بازی با پیروزی یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

در نیمه دوم، آبی ها نخستین موقعیت را خلق کردند. ضربه ایستگاهی زبیر نیک نفس را اخباری راهی کرنر کرد. در ادامه نیز روبرتو تورس از گوشه محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که ضربه او به شکل خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

بلانکو می توانست در دقیقه 66 حساب کار را دو بر یک کند. او در موقعیت تک به تک با اخباری قرار گرفت که ضربه بد او را اخباری با واکنش به موقع راهی کرنر کرد. گل گهر در ادامه صاحب سه موقعیت خطرناک شد که ضربات سحرخیزان، عاشوری و کاظمین راهی به درون چارچوب پیدا نکرد.

استقلال در وقت های تلف شده دو موقعیت خوب به دست آورد که رمضانی و سلمانی در مصاف تک به تک با اخباری ناکام بودند تا این بازی در نهایت با پیروزی یک بر صفر آبی پوشان به پایان برسد و با توجه به پیروزی پرسپولیس در قزوین، صدر همچنان در اختیار سرخ پوشان باقی بماند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران