فوتبال ایران

8071
آلومینیوم اراک صفر – سپاهان یک؛ سومی سپاهان قطعی شد

آلومینیوم اراک صفر – سپاهان یک؛ سومی سپاهان قطعی شد

سپاهان با پیروزی مقابل ایرالکو ۵۴ امتیازی شد و سومی خودش را ۹۹ درصد قطعی کرد.

به گزارش ایران ورزشی سپاهان در این مسابقه با محرومیت فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان و همین‌طور مصدومیت رضا اسدی مواجه بود و آنها در فهرست تیم حضور نداشتند. آلومینیوم هم غایبان مهمی در این مسابقه داشت و مهران موسوی، میلاد بدرقه و عارف حاجی‌عیدی به دلیل محرومیت و اسماعیل شریفات و مرتضی تبریزی به علت مصدومیت در فهرست این تیم در اراک مقابل سپاهان حضور نداشتند.

اراکی‌ها در غیاب چند بازیکن‌شان به مصاف سپاهان رفتند. به نظر مجتبی حسینی همه تمرکزش را به جام حذفی معطوف کرده است. از طرفی آنها نه شانس حضور در جمع 4 تیم را داشتند و نه خطر سقوط تهدیدشان می‌کرد. اما این سپاهان بود که در دقیقه ۲۳ به گل رسید. پاس امید نورافکن در محوطه جریمه به کاوه رضایی رسید و این مهاجم هم با چرخشی زیبا و یک شوت دقیق احمد گوهری سنگربان آلومینیوم را مات کرد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

دقیقه ۵۰ شوت شهریار مغانلو با واکنش احمد گوهری به کرنر رفت ولی پیش از این داور اعلام آفساید کرده بود. دقیقه ۶۴ شوت شهریار مغانلو با اختلاف کم و به شکل خطرناک از کنار دروازه آلومینیوم راهی اوت شد. سه دقیقه بعد شوت تماشایی شماره ۱۰ تیم فوتبال آلومینیوم با واکنش فوق‌العاده‌ پیام نیازمند به کرنر رفت. دقیقه ۸۳ ارسال کاظمیان به دهانه دروازه با دخالت بموقع نیازمند به کرنر فرستاده شد.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران