فوتبال ایران

8072
فولاد 2 – پیکان 2 ؛زنده ماندن امیدهای عنایتی در دقیقه 98

فولاد ۲ – پیکان ۲ ؛زنده ماندن امیدهای عنایتی در دقیقه ۹۸

پیکان با تساوی دقیقه آخری تا حدودی از خطر سقوط فرار کرد و فولاد با از دست ادن پیروزی شانس ماندنش را ضعیف کرد.

به گزارش ایران ورزشی  فولاد برای اینکه خیالش از بقا راحت شود با انگیزه زیادی به میدان آمد اما این پیکان بود که در دقیقه 26 به گل رسید.

ضربه سر قربانی، در شرایطی که خط دفاع فولاد خوزستان از مهار بازیکنان تیم پیکان غافل شده بود به پاکدل رسید و این بازیکن به سادگی دروازه کنت را باز کرد تا لبخند به لب‌های عنایتی بازگردد. دقیقه 40 فولاد گل تساوی را زد تا بازنده به رختکن نرود.

در شرایطی که ساسان انصاری از سمت چپ نفوذ کرده بود، توپ را در شش قدم به کاندیدو رساند که این بازیکن با ضربه‌ای ساده دروازه‌بان جوان پیکان را مغلوب کرد تا تیمش به بازی برگردد. فولاد نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و در دقیقه 49 به گل دوم رسید.

ارسال کرنر توسط انصاری، در شلوغی محوطه جریمه با دخالت بازیکنان دو تیم همراه شد تا اینکه کنترل سینه عسگری، با ضربه نهایی بوحمدان همراه شد تا بازی به سود خوزستانی‌ها دنبال شود. در حالی که نیمکت فولاد و هوادارنش منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند علی قربانی در دقیقه 8+90 بازی را به تساوی کشاند تا تیمش همچنان امیدوار به بقا باشد.

ارسال دهقان از پشت محوطه جریمه، در نقطه کور مدافعان فولاد فرود آمد و علی قربانی که آماده ضربه زدن بود، موفق شد گل تساوی بازی را به ثمر برساند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران