فوتبال ایران

8073
هوادار صفر – نساجی 5 ؛جشنواره گل و جشن بقا

هوادار صفر – نساجی ۵ ؛جشنواره گل و جشن بقا

نساجی با یک برد خیره کننده خارج از خانه در لیگ برتر جشن بقا گرفت.

به گزارش ایران ورزشی  نساجی بازی را خوب آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی روی دروازه هوادار خطرناک ظاهر شد.

در حالی که شاگردان مسعود شجاعی بعد از حدود نیم ساعت بازی را به تعادل کشاندند این قائمشهری‌ها بودند که به گل رسیدند. دقیقه 38 ضربه کرنر ارسالی توسط حسین زامهران در محوطه جریمه به محمدرضا حسینی رسید و در ادامه توپ با ضربه سر حسینی به امیرمحمد هوشمند رسید و مدافع نساجی توپ را روی خط دروازه با ضربه سر وارد دروازه هوادار کرد که البته در لحظه آخر محبی روی آن اثر گذاشت تا این گل به نام او ثبت شود.

اخراج شجاعیان هم در آخرین دقیقه نیمه اول کار را برای هوادار سخت‌تر کرد.

شاگردان الهامی در نیمه دوم جشنواره گل به راه انداختند تا بقای‌شان در لیگ قطعی شود. دقیقه 62 نفوذ سعید آقایی به محوطه جریمه هوادار و پاس کات‌بک او به محمدرضا آزادی رسید تا این بازیکن گل دوم را برای تیم نساجی به ثمر برساند.

شش دقیقه بعد شوت حسین زامهران از پشت محوطه جریمه در کنج دروازه شکوری آرام گرفت تا اختلاف به سه برسد. دقیقه 73 پاس اسماعیل بابایی در محوطه جریمه هوادار به محمد عباس‌زاده رسید و مهاجم تازه وارد نساجی به راحتی توانست دروازه آرشا شکوری را باز کند. در حالی که شیرازه تیم هوادار از هم پاشیده شده بود، قائمشهری‌ها گل پنجم را هم زدند. مهرداد عبدی ضربه پنالتی را برخلاف جهت پرش آرشا شکوری وارد دروازه هوادار کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران