فوتبال ایران

8099
اوسمار: امیدوارم جشن قهرمانی را با هواداران برپا کنیم

ما با حرف‌هایی که نزدیم جوابمان را دادیم

اوسمار: امیدوارم جشن قهرمانی را با هواداران برپا کنیم

سرمربی پرسپولیس گفت: می‌دانم که فردا هواداران ورزشگاه را پر می‌کنند و این مسئولیت ما را سنگین می‌کند که بازی خوبی را انجام دهیم و با قهرمانی آنها را خوشحال کنیم.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از آخرین بازی از لیگ بیست و سوم در بازی برابر تیم مس رفسنجان اظهار داشت:‌ خوشحالم در آخرین نشست خبری قبل از بازی فصل در خدمت‌تان هستم. ممنون بابت تمام لحظاتی که کنار من در نشست خبری و هر جای دیگری بودید و همدیگر را دیدیم. اگر مسائل احساسی و خاطرات را کنار بگذاریم، فردا یکی از مهم‌ترین و حساس‎‌ترین دیدارهای ما در لیگ برتر است.
وی افزود: بازی سختی مقابل تیمی داریم که نسبت به نیم فصل اول سبک بازی خود را تغییر داده است. خیلی تیم خوبی هستند و خوب بازی می‌کنند. امیدوارم با پیروزی مقابل مس رفسنجان، جشن قهرمانی را با حضور هواداران برگزار کنیم.
سرمربیل پرسپولیس گفت: می‌دانم که فردا هواداران ورزشگاه را پر می‌کنند و این مسئولیت ما را بیشتر خواهد کرد که مقابل تماشاگرانمان بازی زیبا و خوبی انجام بدهیم و با پیروزی زمین را ترک کنیم. امیدوارم این یک روز خوب باشد. امیدوارم تماشاگران ما که در استادیوم هستند و آنهایی که نمی‌توانند بیایند، تمام انرژی مثبت را به سمت ما بفرستند و برای ما دعا کنند تا یک بازی خوب انجام بدهیم و بتوانیم با سه امتیاز خارج شویم.
اوسمار در ادامه گفت: همانطور که قبلا گفتم، نیم فصل دوم امتیازات پرسپولیس بیشتر بود و بهتر امتیاز گرفتیم اما باید ببینیم میانگین امتیاز ما در کل فصل چقدر است. ما همه با هم کار کردیم تا به چیزی که هدف همه‌مان است، برسیم. امیدوارم این اتفاق فردا بیفتد.
ویرا خاطرنشان کرد: من قبلا هم گفتم و شاید بعضی از حرف‌هایم تکراری باشد. عملکرد یک تیم در بخشی از زمین نیست، ما در یک بازی نباید گل بخوریم و بعد گل بزنیم و بازی را ببریم، اما مهمترین چیز بردن بازی است و فردا هم دوست داریم فقط بازی را ببریم.
سرمربی پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: ما با حرف‌هایی که نزدیم جوابمان را دادیم. اگر حریف در مورد مسائل فنی چیزی بگوید می‌توانیم جواب بدهیم و صحبت کنیم اما در مورد مسائلی که فنی نیست و فوتبالی نیست، نباید جواب بدهیم و جوابمان و نتایجمان مشخص است.
اوسمار در مورد سوالی مبنی بر شکست پرسپولیس، بیان کرد: سوالتان را متوجه نشدم اما چیزی که شما گفتید در ذهن ما نبوده و همیشه به هدفمان فکر کردیم. بهتر بود در مورد بردهایمان می‌پرسیدید نه درباره احتمال باخت.
ویرا در ادامه افزود: فوتبال بحث لحظه‌هاست. من یک ایده کلی دارم و به بازیکنان نشان می‌دهم چه کار کند، اما شاید بازیکن نتواند در لحظه از آن ایده استفاده کند و تصمیمی بگیرد که بهتر یا بدتر شود. فوتبال بازی لحظه‌هاست و ما ایده کلی می‌دهیم تا بازیکنان بر اساس آن، بتوانند با خلاقیتشان به آن ایده برسند.
اوسمار در خصوص نقش اعضای باشگاه و تیم در مسیر موفقیت‌های پرسپولیس گفت: در فوتبال کسانی که داخل زمین یا داخل باشگاه هستند، نتیجه را تعیین نمی‌کنند، همه تلاش می‌کنند. یک مثلث است، بخش مدیریتی و اداری و فنی است که باهم کار می‌کنند تا باشگاه بزرگ پرسپولیس به نتایجش برسد. آقای پیروانی هم تجربه‌ای که داشتند، مثل سپر برای ما بوده و تلاش کردند تیم در آرامش به کار خود ادامه بدهد.
ویرا در مورد داوری بازی فردا گفت: من دوباره همان رویه را ادامه خواهم داد، هر اتفاقی که چه به سود ما و چه ضرر ما رخ بدهد، من در مورد داوری صحبت نخواهم کرد. من چیزهای زیادی یاد گرفتم و مطمئن هستم با این تجربیات، فصل آینده مربی بهتری باشم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران