فوتبال ایران

8157
اوسمار فصل آینده هم روی نیمکت سرخ ها خواهد نشست

اوسمار فصل آینده هم روی نیمکت سرخ ها خواهد نشست

معاون باشگاه پرسپولیس اعلام کرد اوسمار ویه‌را برای تمدید قرارداد خود با باشگاه به توافق رسیده است.

به گزارش ایران ورزشی، حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس پس از جشن قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: بابت این اتفاق و سال خیلی سختی که داشتیم، خیلی خوشحالم. من فکر می‌کنم به حق‌مان رسیدیم و امروز هم ممنون امام رضا و خداوند بزرگ هستم که جلوی اینهمه هوادار شرمنده نشدیم و لیگ پایان خوبی داشت و با قهرمانی تیم همراه بود. جا دارد از بازیکنان و کادرفنی تشکر کنم که تا آخرین لحظه تلاش کردند و با تمام شرایطی که بود، مرد و مردانه جنگیدند و این قهرمانی را برای باشگاه به ارمغان آوردند.

او ادامه داد: در آخر هم از هواداران تشکر می‌کنم که امروز سنگ تمام گذاشتند و در این فصل خیلی خیلی خوب از تیم حمایت کردند. مبارک‌شان باشد. حق شان بود. امیدوارم از این شب‌ها بیشتر داشته باشیم و قهرمانی‌های بیشتری برای باشگاه به ارمغان بیاوریم.

بادامکی درباره تمدید قرارداد با اوسمار توضیح داد: صحبت کردیم و سر تمام جزئیات قرارداد به توافق رسیدیم. ایشان باید بیایند قرارداد امضا کنند و انشالله بتوانیم برای فصل جدید استارت خوبی بزنیم.

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه برخی از پیشکسوتان موفق به ورود به استادیوم نشدند، عنوان کرد: جا دارد که از تعدادی از هنرمندان خوب پرسپولیسی که تشریف آوردند و پیشکسوتان عزیزمان که معطل شدند، عذرخواهی کنم. پشت در ازدحام بیش از حدی وجود داشت و افرادی قصد داشتند بدون بلیت وارد استادیوم شوند و یگان ویژه هم خیلی با ما همکاری کرد که آنها بتوانند بیایند اما به خاطر اینکه ازدحام خیلی بود و خدایی نکرده شاید اتفاق بدی میفتاد، اجازه ورود ندادند. من مجددا از آنها عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در یک مراسم خوب بتوانیم از آنها تقدیر کنیم. همین که اینهمه راه به استادیوم آمدند و دعوت ما را لبیک گفتند، ممنونم.

وی در‌ پاسخ به این سوال که آیا اوسمار برای تمدید قرارداد منتظر تسویه حساب است، گفت: امروز مبلغی را به بازیکنان دادیم و با توجه به اینکه دلار را باید نقدی پرداخت کنند، قرار است فردا هم مبلغی از قرارداد ایشان را پرداخت کنیم و مشکلی نیست.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران