فوتبال ایران

8279
موبایل فروش اسپانسر استقلال، بازداشت شد

موبایل فروش اسپانسر استقلال، بازداشت شد

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری مدیر و مؤسس موبایل استقلال آمل خبر داد.

به گزارش ایران ورزشی، تیم فوتبال استقلال در لیگ بیست و سوم به دلیل مشکلات مالی سراغ افراد عجیبی برای اسپانسرینگ و درآمدزایی رفت؛ یکی از این اسپانسر های عجیب یک فروشگاه تلفن همراه در شمال کشور بود که اقدام به عرضه تلفن همراه زیر قیمت جهانی می کرد.

از همان بدو انتخاب این موبایل فروش، حاشیه های زیادی در فضای مجازی علیه این اسپانسر شکل گرفت و در نهایت قراردادش فسخ شد اما حاشیه مربوط به آن هنوز استقلال را رها نمی کند.

امروز نیروی انتظامی مازندران از  بازداشت این موبایل فروش خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهارکرد: در پی مراجعات مردمی به مراجع قضائی و انتظامی مبنی بر کلاهبرداری و عدم تعهد به قراردادها توسط  مدیر و موسس موبایل استقلال آمل، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از انجام تحقیقات پلیسی با هماهنگی مرجع قضایی، با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران انتظامی و امنیتی متهم دستگیر شد.

سردار مفخمی اظهارکرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران بیان کرد: پلیس مدافع نظم و امنیت شهروندان بوده و این اطمینان را به آنان می‌دهند که با افرادی که به هر شکلی بخواهند مخل نظم و امنیت آنان شود با برخورد سخت و قاطع ماموران مواجه خواهند شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران