فوتبال ایران

8308
ماشاریپوف پیش فصل استقلال را از دست داد

ماشاریپوف: حتما برای المپیک می روم!

ماشاریپوف پیش فصل استقلال را از دست داد

بازیکن ازبکستانی استقلال اعلام کرد در صورت دعوت به المپیک، اردوی استقلال را ترک خواهد کرد.

به گزارش ایران ورزشی، تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان و ترکمنستان در چارچوب هفته پنجم مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا، به مصاف هم رفتند که ازبک‌ها با نتیجه 3 بر یک پیروز شدند. در این دیدار جلال‌الدین ماشاریپوف، از ابتدا در ترکیب ازبکستان به میدان رفت و سازنده گل اول تیمش در دقیقه 17 بود.
 بازیکن تیم ملی فوتبال ازبکستان، در نشست خبری پس از پیروزی مقابل ترکمنستان درباره حضورش در المپیک خاطرنشان کرد: «فدراسیون فوتبال ازبکستان نامه‌ای برای باشگاهم با موضوع حضور در المپیک ارسال کرده است. همیشه امکان حضور در المپیک نیست و بازی‌های فوتبال در ورزشگاه پاری‌سن‌ژرمن برگزار می‌شوند. چنین فرصت‌هایی مثل بازی‌ام برابر رونالدو به ندرت پیش می‌آیند. بنابراین اگر برای المپیک انتخاب شوم، حتماٌ می‌روم.»

المپیک تابستانی پاریس از روز 2 مرداد آغاز خواهد شد و در روز 21 مرداد به پایان می رسد. البته که ازبکستان احتمالا تا 21 مرداد که دیدار فینال برگزار می شود، میهمان پاریس نخواهد بود و شاید زودتر از پاریس بازگردد اما با این حال ماشاریپوف بخش عمده ای از تمرینات پیش فصل استقلال برای فصل آینده را از دست خواهد داد و حال منتظر ماند و دید آیا کادرفنی باشگاه استقلال بابت حضور بازیکنش در المپیک موافقت خواهد کرد یا مخالفت نکونام، باعث می شود تا ماشاریپوف رویا خود را از دست خواهد دهد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران