فوتبال ایران

8663
اختصاص 10 میلیارد برای رفع مشکل میزبانی چادرملو

هیئت فوتبال یزد:نتوانیم میزبانی کنیم، شیرینی صعود به کام هواداران تلخ می‌شود

اختصاص ۱۰ میلیارد برای رفع مشکل میزبانی چادرملو

رئیس هیات فوتبال یزد از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای رفع مشکلات میزبانی تیم چادرملو در لیگ برتر خبر می دهد.

به گزارش ایران ورزشی رئیس هیات فوتبال یزد از اختصاص 10 میلیارد تومان برای رفع مشکلات میزبانی تیم چادرملو در لیگ برتر خبر می دهد.

امیر فرشاد تفکری می گوید:« قطعا همه می‌دانند ساخت و بازسازی ورزشگاه‌ها مستقیم برعهده اداره کل هر استان و شرکت توسعه و تجهیز است. هیات‌های فوتبال فقط می‌تواند نکاتی که سازمان لیگ به آنها ایراد گرفته پیگیری کند تا مرتفع شود. نمی‌توانم بگویم به سرعت این ایرادها برطرف می‌شود زیرا منابع مالی و قدرتی استان در اختیار هیچ رئیس هیاتی نیست. روشنک با من هم حضوری صحبت کرده و قول داده‌ایم با نگاه ویژه حاجی حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان یزد که خودش نیز شب گذشته در ورزشگاه حضور داشت این مشکلات برطرف شود.او از دغدغه‌مندان رفع مشکلات ورزشگاه شهید نصیری است و از یک ماه قبل طبق رایزنی با استاندار، در حال پیگیری است. در همین ابتدا هم بودجه اولیه 10 میلیاردی برای رفع مشکلات ورزشگاه اختصاص داده شده و امیدواریم در ادامه مواردی که نیاز به هزینه‌های بیشتری دارد، با تدبیر مهران فاطمی(استاندار یزد) که پای کار چادرملو ایستاد و پیگیری‌هایش از طریق شرکت‌های معدنی استان سبب شد این تیم در دولت شهید رئیسی شکل بگیرد و به چنین جایگاهی برسد هم رفع شود. شاید خوشبین‌ترین هواداران هم فکر نمی‌کردند ظرف 2 سال صاحب تیم لیگ برتری شویم.»

تفکری با اشاره به مشکلات هوادارن برای ورود به ورزشگاه این طور می گوید:« به دلیل زیرساخت‌های ضعیف خود نتوانستیم شرایطی را فراهم کنیم که هوادار راحت بتواند با تهیه بلیت، به ورزشگاه بیاید. اعلام کرده بودیم از ساعت 8 صبح روز بازی تا زمان آغاز دیدار با دریای بابل، بلیت توزیع می‌کنیم اما نگهبانی جلوی در ورزشگاه می‌گفت برخی هواداران از 5 صبح در صف ایستادند. وقتی خودم 8 صبح به ورزشگاه رسیدم برایم باور نکردنی بود که این همه هوادار، در مقابل ورزشگاه دنبال خرید بلیت است. به مزاح گفتم خطوط هواپیمایی ژاپن تا این اندازه سر وقت حرکت نمی‌کند. امیدوارم ایرادهای موجود در نحوه توزیع بلیت با حضور در لیگ برتر رفع شود. باید هم من به عنوان رئیس هیات حرفه‌ای‌تر رفتار کنم و هم هوادار زیرا در لیگ برتر کشور هستیم. همچنین باید مدیران استان هم نگاه جدی‌تری داشته باشند تا بتوانیم زیرساخت‌های خود را ترمیم کرده و از همان ابتدا چادرملو بازی‌های خودش را در یزد میزبانی کند. اگر ورزشگاه مورد تایید سازمان لیگ قرار نگیرد و نتوانیم در بازی‌های ابتدایی میزبانی کنیم، شیرینی صعود به کام هواداران تلخ نشود. همت خوبی وجود دارد تا برخی مشکلات مربوط به گیت‌های بلیت‌فروشی، آب‌خوری‌ها، سرویس بهداشتی، اسکوربرد، جایگاه ویژه و محل استقرار بانوان رفع شود. هواداران خانم ما امسال با وجود پیگیری‌های زیاد نتوانستند به ورزشگاه بیایند و باید مسیری را طراحی کنیم تا آنها نیز بدون مشکل در ورزشگاه حضور یافته و تیم محبوب خود را تشویق کنند.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران