فوتبال ایران

8874
ناکام لیگ برتر به فینال حذفی فکر می‌کند

مرحله نیمه نهایی جام حذفی

ناکام لیگ برتر به فینال حذفی فکر می‌کند

مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان امروز با برگزاری دو دیدار آلومینیوم اراک - مس رفسنجان و سپاهان - گل گهرسیرجان ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایران ورزشی بیست وسومین دوره لیگ برتر فوتبال با همه اتفاقات اش به پایان رسید ولی رقابت هنوز برای برخی تیم ها به پایان نرسیده است. تیم های آلومینیوم اراک، مس رفسنجان، سپاهان و گل گهرسیرجان هنوز کارشان تمام نشده و در میدان جام حذفی باید به کارشان ادامه دهند.

آلومینیوم اراک در مرحله قبلی جام حذفی توانست چادرملواردکان را که حالا تیم لیگ برتری حساب می شود، با یک گل از پیش رو بردارد و به مرحله نیمه نهایی برسد. مس رفسنجان هم با همین نتیجه تراکتور را در تبریز شکست داد تا حریف اراکی ها در مرحله نیمه نهایی جام حذفی شود. گل گهرسیرجان با توپ پر به مرحله نیمه نهایی رسیده است این تیم در مرحله قبلی توانست 5 بار دروازه هوادار را باز کند و با اقتدار حریف سپاهان در مرحله نیمه نهایی شود.

اما سپاهان در مرحله قبلی در رویاروی با ملوان، به حداقل ها اکتفا کرد و تنها با یک گل راهی مرحله نیمه نهایی شد. حالا سپاهان تیمی که به واقع ناکام لیگ برتر بوده است، در این مرحله به مصاف گل گهرسیرجان خواهد رفت و به طور حتم این تیم به فینال و حتی گرفتن جام فکر می کند.

سپاهان اگر در برابر گل گهر بازی را واگذار کند، ممکن است تغییرات زیادی در این تیم شاهد باشیم. فاصله زیادی تا فنیال این رقابت ها هم نداریم، برنده بازی آلومینیوم اراک و مس رفسنجان با برنده بازی سپاهان و گل گهر در مرحله نهایی خیلی زود و روز 31 خرداد روبروی هم قرار خواهند گرفت تا قهرمان این رقابت ها مشخص شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران