ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

8974
مشکل سیدجلال برای نشستن روی نیمکت حل می‌شود

جمعی از بزرگان فوتبال در کلاس درجه Aمربیگری

مشکل سیدجلال برای نشستن روی نیمکت حل می‌شود

مربی پرسپولیس با شرکت در کلاس مربیگری درجه Aآخرین مشکل خودش را برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس به شکل کلی برطرف خواهد ساخت .

کلاس مربیگری درجه  Aاز روزجمعه گذشته  با حضور چندین چهره سرشناس فوتبال کشورمان زیر نظراردشیر پور نعمت که مدرس این کلاس است برگزار شد .

در این کلاس چهره های بسیار نامداری مانند سید جلال حسینی ،حسین ماهینی ،وریا غفوری ،رسول  نوید کیا ؛رحمان احمدی ،بهادر عبدی و محمد برزگر ،مسعود شجاعی ، اشپیتیم آرفی ومهدی هاشمی نسب و  چندین چهره نام آشنای دیگر حضور دارند که باید در چند دوره زمانی  هشت روزه کلاس مربیگری درجه A را سپری سازند تا چند تن از این مربیان که در لیگ برتر قصد مربیگری داشته و یا تحت قرار داد باشگاهی خاص هستند برای نشستن روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری مشکلی نداشته باشند .

جدا از این عده چند بازیکن سابق و مربی فعلی هم در جمع نفرات حاضر در دوره مربیگری هستند که قصد دارند برای آینده خودشان بهترین سرمایه گذاری را داشته باشند .

در این بین ضشاید بیشتر از هر کسی در این بین سید جلال از این کلاس متنفع شود چون او مدرک B مریگری را در اختیار داشت و برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس یا هر تیم دیگری برای فصل آینده با مشکل مواجه بود .پیش از این به دلیل در اختیار داشتن مدرک B ایراداتی نسبت به این موضوع نسبت به مربی پرسپولیس و حضورش گرفته شده بود .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران