محسن وظیفه

محسن وظیفه

گزارش

9029
حساب وزنه‌برداری مسدود شد

بدهی ۲۴ میلیادری کار دست انوشیروانی داد

حساب وزنه‌برداری مسدود شد

فدراسیون وزنه‌برداری برای حضور در المپیک خودش را آماده می‌کند اما با یک مشکل بزرگ روبرو شده است؛ مسدودی حساب‌های فدراسیون به خاطر بدهی ۲۴ میلیارد تومانی.

به گزار ش ایران ورزشی فدراسیون وزنه‌برداری با یک مشکل جدید روبرو شده و در آستانه المپیک حساب این مجموعه به دلیل بدهی 24 میلیاردی مسدود شده است. این فدراسیون که در یک سال و نیم اخیر با مشکلات مالی متعددی روبرو بوده حالا در آستانه المپیک با یک بدهی سنگین 24 میلیارد تومانی روبرو شده است.

این بدهی باعث شده تا حساب‌های فدراسیون مسدود شود و هر پولی که به حساب فدراسیون واریز شود، توسط دادگاه مصادره می‌شود تا بدهی این مجموعه را برطرف کند.

فدراسوین وزنه‌برداری قبل از این‌که سجادانوشیروانی رئیس فدراسوین شود، یک قرارداد همکاری با شخصی امضا کرده بود سالن ایرانیان در اختیارش قرار بگیرد اما بعد از حضور انوشیروانی در فدراسیون او با کمک شرکت تجهیز به این قرارداد معترض شد و در اقدامی عجیب حکم پلمپ مجموعه را گرفت. در نهایت بعد از پلمپ فردی که این مجموعه را اجاره کرده به دادگاه شکایت کرد و حالا ظاهرا توانسته حکم 24 میایارد تومانی برای غرامت از دادگاه بگیرد.

سجادانوشیروانی درباره این حکم گفت:« متاسفانه حساب‌های فدراسیون به دلیل محکومیت در قراردادی که مدیریت قبلی امضا کرده بود، مسدود شده و این به یک دردسر بزرگ برای مجموعه تبدیل شده است.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش