فوتبال جهان

9446
چمن افتضاح، صدای آرژانتینی‌ها را درآورد

چمن افتضاح، صدای آرژانتینی‌ها را درآورد

وضعیت چمن ورزشگاه افتتاحیه کوپا امه‌ریکا، اصلا شرایط مساعدی نداشت.

به گزارش ایران ورزشی، در پایان بازی لیونل اسکالونی و بازیکنانی چون کریستین کوتی رومرو، خولین آلوارز و املیانو دیبو مارتینز از شرایط زمین ورزشگاه مرسدس بنز آتلانتا انتقاد کردند، جایی که تیم آرژانتین در بازی افتتاحیه کوپا آمه‌ریکا، 2-0 کانادا را برد.

اسکالونی، سرمربی آرژانتین، گفت: « خدا را شکر بردیم، زیرا در غیر این صورت عدم پیروزی به خاطر کیفیت چمن برای همه بهانه به نظر می‌رسید. ما 7 ماه است که می‌دانیم باید اینجا بازی کنیم و آنها دو روز پیش چمن را عوض کردند. ورزشگاه زیبا و مصنوعی است. چمن باید تماشایی باشد اما برای این بازیکنان مناسب نیست.»

خولین آلوارز که گل اول تیمش را زد نیز نیز از وضعیت بد زمین بازی گلایه کرد و گفت که بازیکنان همه موافق بودند که زمین در بهترین شرایطش نبود.

چمن به دلیل قوانین سختگیرانه کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (Conmebol) در مورد ماهیت چمن مورد استفاده در مسابقات سازماندهی شده توسط این نهاد که باید طبیعی باشد، 4 روز قبل از بازی تغییر کرد. نه NFL (فوتبال آمریکایی) و نه بازی‌های لیگM LS، به چمن طبیعی نیاز ندارند. بنابراین روز شنبه گذشته رسانه‌ها گزارش دادند که بعد از بازی MLS بین آتلانتا و هیوستون، چمن تعویض خواهد شد.

کریستین رومرو، مدافع تاتنهامی آرژانتین هم گفت: «شروع خوبی در تورنمنت داشتیم اما شرایط امروز زمین بسیار زشت بود.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان