فوتبال ایران

9448
چراغ سبز مدیران استقلال به نکونام

آبی‌ها وارد رقابت نقل و انتقالاتی خواهند شد

چراغ سبز مدیران استقلال به نکونام

بر اساس آخرین خبرها از نشست مسئولان باشگاه استقلال، توافق نهایی با جواد نکونام برای ادامه همکاری حاصل شده و این مربی قرار است به کار خود ادامه دهد.

به گزارش ایران ورزشی، درآخرین نشستی که میان مدیران باشگاه استقلال و سرمربی این تیم برگزار شد، توافقات بسیار خوبی به دست آمد و مدیران هولدینگ برای ادامه کار به سرمربی فصل پیش چراغ سبز نشان دادند. در نهایت بنا شد به سرعت موضوع از سوی نهادهای بالادستی نیز به تایید رسیده و جواد نکونام به عنوان سرمربی فصل آینده نیز برگزیده شود.

طبق آخرین خبرهایی که به گوش رسیده تمام موانع برطرف شده و به گفته یکی از نزدیکان به باشگاه استقلال مشکلی بابت تداوم حضور آقای سرمربی در استقلال وجود ندارد.

در 48 ساعت گذشته شایعات متعددی درباره قطع همکاری یا توافق نهایی به گوش رسید و به طور سینوسی اخبار مدام به نفع و به ضرر نکونام در حرکت بود تا اینکه  اعلام شد که میان مسئولان باشگاه استقلال و نکونام توافق نهایی حاصل شده و قرار است این خبر به طور رسمی از سوی مدیران ارشد باشگاه استقلال اعلام شود. بدون شک اگر این خبر تایید شود استقلال از همین امروز به طور رسمی و جدی وارد رقابت نقل و انتقالاتی خواهد شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران