فوتبال ایران

9485
احتمال جدایی حسینی از استقلال

درحالی که مشکلات حل شده و رایزنی‌ها ادامه دارد

احتمال جدایی حسینی از استقلال

احتمال جدایی سید حسین حسینی از استقلال وجود دارد و ممکن است شماره یک فصل بعد به جمع لژیونرهای ایران بپیوندد.

به گزارش ایران ورزشی، شرایط سید حسین حسینی با فصل پیش کاملا متفاوت است. فصل پیش درهمین ایام هجمه‌های سنگینی علیه آقای شماره یک وجود داشت و از در و دیوار برای او می‌بارید و کانال‌های هواداری منتسب به باشگاه استقلال بدون ملاحظه کاری حملات تندی علیه حسینی داشتند واو را لایق ماندن دراین تیم نمی‌دانستند. این انتقادات نشات گرفته از فصل بودی که حسینی با استقلال سپری کرد و به نحوی شایسته نتوانسته لیگ را به پایان برساند و شرایط عمومی استقلال نیز مزید برعلت بود تا کاسه کوزه‌های ناکامی فصل پیش سر آقای شماره یک بشکند. در نقل وانتقالات پیش فصل لیگ بست و چهارم که چند صباحی است وارد آن شدیم اما شرایط حسینی با یک سال پیش کاملا متفاوت است.

حسینی حالا به یکی از چهره‌هایی تبدیل شده که هواداران دوست ندارند از این تیم جدا شوند و به سبب کلین شیت‌های پی در پی توانسته بار دیگر رای اعتماد هواداران این باشگاه را جلب کند و تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان استقلال در فصلی که گذشت، شود. در عین حال موانعی که به سبب بروز برخی حواشی در فصل بیست و سوم برای سید حسین رخ داد، شایعاتی پیرامون احتمال جدایی‌اش را به وجود آورده بود اما اخیرا این موانع نیز برطرف شده و مسئولان باشگاه استقلال نیز تایید کردند که آقای شماره یک بعد از حل مشکلاتی که به وجود آمده بود، هیچ مانعی برای تداوم حضور دراین باشگاه ندارد و می‌تواند در استقلال به بازی ادامه دهد. اما ماجرا ممکن است در روزهای آتی طور دیگری رقم بخورد و خود حسینی به دلیل تصمیمات شخصی در استقلال به بازی ادامه ندهد.

واقعیت این است که نزدیکان به حسینی هم تایید کرده‌اند که پیشنهاد خارجی رسیده به آقای شماره یک جدی است و احتمال دارد او را به سمت لیگ‌های خارجی سوق دهد. حسینی نیز مذاکره با باشگاه استقلال را در این شرایط رها نکرده و درحال رایزنی است تا بعد از جمع بندی همه جوانب بهترین تصمیم ممکن را برای ادامه زندگی حرفه‌ای خود بگیرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران