ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

9503
پیشنهاد 60 میلیاردی یحیی به فولاد

ویسی به مسولان باشگاهش فقط تارتار را پیشنهاد داد

پیشنهاد ۶۰ میلیاردی یحیی به فولاد

نماینده باشگاه فولاد در راستای انتخاب سرمربی جدید برای این تیم با مربی سابق پرسپولیس هم گفت و گو و ملاقات داشت تا در نهایت بتواند بهترین گزینه را برای مربیگری این فصل تیم‌شان انتخاب کند .

عبدالله ویسی در آخرین جلسه‌ای که با مسولان فولاد داشت و در آن به شکل رسمی از این تیم خداحافظی کرد به مسولان باشگاه فولاد در خصوص انتخاب سرمربی تیم  توصیه ای داشت که مهدی تارتار را به عنوان بهترین مربی مد نظر داشته باشند و  اگر قصد انتخاب مربی داخلی را داشتند از سر مربی فصل قبل ملوان در تیمشان استفاده کنند.

پس از چندی که از این موضوع گذشت سرمربی فولاد راهی کشور آلمان شد تا از نزدیک نظاره گر بازی‌های یورو باشد  و البته مدیران فولاد  راه دیگری رفتند.

 مسولان فولاد اخیرا  برای انتخاب سرمربی با یحیی گل محمدی یا نماینده این مربی جلسه ای داشتند که در آن جلسه یحیی برای مربیگری و حضور در تیم جنوبی مبلغ 60 میلیارد تومانی را ارایه داد؛ رقمی که فقط برای خود این سرمربی بود و ربطی به حضور دستیارانش نداشت .مسوولان باشگاه فولاد هم شرایط‌شان را مطرح ساختند و طبق خواسته هواداران خود که از آنها خواسته بودند فقط یحیی یا یک مربی رزومه دار خارجی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند عمل کردند هر چند یحیی به دلایلی حتی در صورت توافق هم برای نشستن روی نیمکت تیم‌ها با مشکل مواجه است و مشخص نیست که قادر به حضور روی نیمکت فولاد باشد.

برای انتخاب سرمربی فولاد حتی شایعه حضور شیمبا هم مطرح شده بود که این خبر از سوی مدیریت فولاد رد شد .در این بین البته یک نکته مهم برای سرمربی بعدی فولاد به حضور 7 بازیکن خارجی این تیم باز می‌گردد که در این بین همه آنها با باشگاه فولاد قرار داد دارند و حتی منشا هم که کنار رفته بود و از سوی سرمربی این تیم استفاده نمی شد باید به این تیم باز گردد تا از این بین باشگاه در خصوص آنها و یک بازیکن که باید از جمع 7 بازیکن کنار گذاشته شود باید استفاده شود .

باشگاه فولاد فصل قبل به توصیه یکی از منیجرهای ایرانی اشتباهی بزرگ مرتکب شد و  انتخاب یک مربی ضعیف اسپانیایی نزدیک بود به قیمت سقوط تیم فولاد تمام شود هر چند که ویسی در نقش یک ناجی از زمانی که مربی خارجی اخراج شد با زحمت فراوان و نتایج نسبتا خوب و در نهایت معجزه در هفته پایانی با شکست نساجی موفق شد تیم فولاد را در لیگ برتر حفظ کند .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران